کد خبر : 1677897 | 23 فروردين 1399 ساعت 16:02 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

او باید تمرکزش روی مربیگری باشد

همدانی: از مجیدی دلخوری نه ولی انتقاد دارم

سرپرست سابق استقلال می گوید از اینکه فرهاد مجیدی نخواسته با او کار کنه دلخور نیست.

همدانی: از مجیدی دلخوری نه ولی انتقاد دارم

ستارهمدانی در مورد جدایی از استقلال و اینکه به عنوان عضو کمیته اقتصادی باشگاه حاضر نشد فعالیت کند به "ورزش سه" گفت: بعد از اینکه متوجه شدم آقا فرهاد می خواهد با تیم خودش کار کنم من خودم از سمت سرپرستی کنار کشیدم. بعد از آن پیشنهاد حضور در کمیته اقتصادی باشگاه به من شد که قبول نکردم و گفتم فقط در نقش سرپرست حاضرم در استقلال کار کنم.

 

او ادامه داد: شما دیدید وقتی من از استقلال رفتم نه حرفی زدم و نه مصاحبه ای انجام دادم، من خودم و پسرم بسیار استقلالی هستیم و برای اینکه حاشیه ای درست نشود حرفی نزدم. با اینکه من را مدیریت باشگاه انتخاب کرده بود ولی وقتی دیدم آقا فرهاد می خواهد با تیم خودش کار کند گفتم عیب ندارد و رفتم.

 

سرپرست سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از مجیدی بابت کنار گذاشتن او ناراحت است یا نه هم گفت: ناراحت نیستم چون فوتبال است و این مسائل پیش می آید، من که نمی توانم خط فکری اورا عوض کنم. من فقط یک انتقاد از فرهاد دارم و آن هم این است که او به جای اینکه روی مسائل مدیریتی باشگاه تمرکز کند، می تواند تمرکز خود را روی کارهای فنی بگذارد چون در این صورت بازدهی اش بیشتر است. به عنوان کسی که عاشق استقلال هستم فکر می کنم خوب نیست فرهاد مجیدی به عنوان یک سرمایه استقلال در مورد هیئت مدیره و سرپرست و .... صحبت کند. او سرمایه استقلال است و ما همه از او حمایت می کنیم. 

 

ستار همدانی در پایان گفت: مدیریت باشگاه استقلال در این فصل شرایط خوبی نداشته است و استقلال در حال حاضر درگیری های زیادی دارد. البته برداشت من این است که آقای سعادتمند رفته رفته در امور باشگاه مسلط می شود و امیدوار هستم بتواند مشکلات استقلال را حل کند و تیم به آرامش برسد.

دیدگاه‌ها