کد خبر : 1677903 | 23 فروردين 1399 ساعت 16:23 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که لبخند به لب مردم می آید

واکنش جالب محمد نوری به کاریکاتور کرونایی(عکس)

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید از کاریکاتوری که درباره اشتباه چند سال قبلش کشیده شده، استقبال می کند.

واکنش جالب محمد نوری به کاریکاتور کرونایی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهی که محمد نوری چند سال قبل در یک برنامه تلویزیونی انجام داد، همچنان مورد توجه قرار می گیرد. او که آن زمان کاپیتان پرسپولیس بود، با حضور در برنامه سفر بخیر شبکه سوم سیما اشتباها اعلام کرد «هرگز نرسیدن، بهتر از دیر رسیدن است» و ویدئوی این موضوع هرساله در تعطیلات نوروز در فضای مجازی منتشر می شود.


حالا اما درروزهای کرونایی در ایران یک کاریکاتور جالب از محمد نوری منتشر شده و در فضای مجازی بازتاب داشته است. این کاریکاتور کاپیتان کنونی پارس جنوبی را در قامت یک پزشک نشان می دهد که گفته است: «در کرونا ماندن بهتر از قرنطینه گرفتن است». 

 

 

1490248

 


نوری که همواره با این موضوعات برخورد خوبی دارد و استقبال می کند، اینبار هم صحبت های جالبی درباره پخش کاریکاتور جدیدش بر زبان می آورد. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «به هر حال چند سال قبل من یک اشتباه در برنامه تلویزیونی کردم که هنوز هم مورد توجه است. مردم هم آن ویدئو را دوست دارند و من هم خودم هربار آن را می بینم می خندم. جالب اینکه آقای حسینی مجری آن برنامه حرف مرا تایید کرد!»


وی افزود: «کاریکاتور جدیدم را هم دیده ام و برایم جالب است. خوشحالم که آن جمله معروف همچنان مورد شوخی قرار می گیرد و باعث می شود لبخند به روی لب مردمم بیاید. فکر می کنم آن جمله ماندگار شد».

دیدگاه‌ها