کد خبر : 1677909 | 23 فروردين 1399 ساعت 16:49 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی تلگراف"

معاوضه ستاره های پرتغالی بین سیتی و بارسلونا

دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی تابستان پیش رو و در نقل و انتقالات قصد معاوضه بازیکن را دارند.

معاوضه ستاره های پرتغالی بین سیتی و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، هنوز سرنوشت فصل جاری نامشخص است ولی باشگاه ها در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات فصل آینده هستند.

طبق ادعای دیلی تلگراف، احتمالا به زودی شاهد معاوضه بازیکن بین بارسلونا و منچسترسیتی خواهیم بود و دو تیم، مدافعان راست پرتغالی خود را به یکدیگر واگذار خواهند کرد.

 

 

1478564

 

 

بارسلونا مایل است نلسون سمدو را به سیتی بدهد و در عوض ژوائو کانسلو را به خدمت بگیرد. کانسلو قبل از انتقالش به یوونتوس در سال 2018، بازیکن والنسیا بود و به خوبی با شرایط لالیگا آشناست. بارسا همان زمان نیز مایل به جذب او بود ولی ستاره پرتغالی به پیشنهاد یووه پاسخ مثبت داد.

مدیر برنامه های کانسلو و سمدو کسی نیست جز ژرژ مندس و این می تواند کار معاوضه را راحت تر کند. کانسلو پس از انتقال گران قیمتش در تابستان سال گذشته به منچسترسیتی، هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او تنها 17 بازی برای تیم پپ گواردیولا انجام داده ولی نلسون سمدو هرچند در ترکیب اصلی بارسا معمولا جایگاه ثابت دارد و مورد اعتماد کیکه ستین(سرمربی) است ولی بارسا نتوانسته برای تمدید با او به توافق نهایی برسد؛ در حالی که قرارداد این بازیکن تا 2022 اعتبار دارد.

بارسا با این شرایط ترجیح می دهد او را با کانسلو معاوضه کند.

 

 

1450314

 

دیدگاه‌ها