کد خبر : 1677942 | 23 فروردين 1399 ساعت 19:23 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بدنسازی‌هایی که مخفیانه نیست؛

بازیکنان در اینستاگرام: آماده تمرین هستیم!

تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتری تمرینات بدنسازی و هوازی خود را فضای مجازی به نمایش گذاشتند.

بازیکنان در اینستاگرام: آماده تمرین هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بیش از یک ماه است تمرینات تمام تیم‌های لیگ برتری ایران تعطیل شده و زمان از سرگیری دوباره مسابقات این فصل نیز نامشخص است، اما بازیکنان سعی دارند آمادگی بدنی خود را حفظ کرده تا شرایط جسمانی آنها آسیب نبیند و برای ادامه بازی‌ها مناسب باشد.

 

اما در حالی که با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، تمرینات تمام باشگاه‌ها تعطیل شده و بازیکنان و ورزشکاران ملزم به انجام تمرینات خانگی زیر نظر کادر فنی و مربیان هستند، مشاهده می‌شود که بعضا بازیکنانی به تمرین در خارج از خانه‌های خود می‌پردازند.

مطمئنا در شرایط فعلی سرمربیان تیم‌ها علاقه‌مند هستند با رفع ویروس کرونا و بهبود وضعیت این بیماری در جامعه، تمرینات را آغاز کرده تا برای ادامه مسابقات لیگ برتر مشکلی نداشته باشند، اما دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا سد بزرگی مقابل آنها بوده و اجازه نداده تا به امروز تمرین گروهی انجام دهند.

 

با توجه به لغو تمرینات تیم‌ها، کادر فنی بیشتر باشگاه‌های لیگ برتر اقدام به زیر نظر گرفتن تمرین بازیکنان به صورت اینترنتی گرفتند و به صورت مرتب روزانه عملکرد و آمادگی بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

در چنین شرایطی، اما در اینستاگرام و تصاویری که در سایر بسترهای مجازی از سوی بازیکنان منتشر می‌شود، می‌بینیم که برخی بازیکنان لیگ برتری که در میان آنها نفرات سرشناسی هم هستند، تمرینات را در باشگاه‌های بدنسازی و با تعداد بیش از ۵-۴ نفر دنبال می‌کنند و به نوعی نشان می‌دهند در شرایط کرونایی هم حاضر به انجام تمرینات گروهی هستند و مشکلی با شروع تمرینات ندارند.

 

با این وضعیت باید منتظر ماند و دید که آیا ستاد ملی مبارزه با کرونا به همراهی با این ورزشکاران و دستور به آغاز تمرینات تیم‌های لیگ برتری و ورزشکاران حرفه‌ای خواهد داد یا تصمیم دیگری اتخاذ می‌کند.

دیدگاه‌ها