کد خبر : 1677968 | 23 فروردين 1399 ساعت 21:18 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت سه تیم بزرگ لیگ برتر برای جذب ستاره ناپولی

سه باشگاه آرسنال منچستر یونایتد و چلسی به دنبال جذب ستاره بلژیکی ناپولی یعنی دریس مرتنس هستند‌.

رقابت سه تیم بزرگ لیگ برتر برای جذب ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، دریس مرتنس یکی از بهترین بازیکنان ناپولی طی فصول اخیر بوده است. این ستاره بلژیکی چند بار تا آستانه جدایی از باشگاه ایتالیایی پیش رفت که آخرین آن نیز به نقل و انتقالات زمستانی برمی‌گردد؛ جایی که به نظر می رسید انتقال او به چلسی بسیار قریب‌الوقوع باشد اما نهایتا این اتفاق رخ نداد و مرتنس در ناپل ماندگار شد.

 

 

1441796

 

 

مرتنس در فصل جاری نیز عملکرد درخشانی در ترکیب ناپولی ارائه داده و در ۲۱ بازی سری آ آمار شش گل و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است. ستاره بلژیکی که در سال ۲۰۱۳ به ناپولی پیوست در تمامی رقابت ها ۱۲۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده و در کنار مارک همشیک بهترین گلزن تاریخ باشگاه ایتالیایی به حساب می آید؛ رکوردی که به احتمال فراوان تا پایان فصل به تنهایی به نام او ثبت خواهد شد.

 

دریس مرتنس اما تنها چند ماه دیگر با باشگاه ناپولی قرارداد دارد و در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. حالا و در همین رابطه گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که سه باشگاه بزرگ لیگ برتری آرسنال، منچستر یونایتد و چلسی خواهان جذب ستاره بلژیکی ناپولی شده‌اند. گاتزتا همچنین ادعا می کند که مرتنس علاقه ای به تمدید قرارداد با ناپولی ندارد.

دیدگاه‌ها