کد خبر : 1677971 | 23 فروردين 1399 ساعت 21:37 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره بازی مانچینی با قهرمانی سیتی در سال ۲۰۱۲

روبرتو مانچینی سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا می‌گوید بهترین خاطرات او در زمان مربیگری با سیتی و در زمان بازی با سمپدوریا رقم خورده است.

خاطره بازی مانچینی با قهرمانی سیتی در سال ۲۰۱۲

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذراندن چند فصل کابوس وار و عدم راهیابی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، هدایت تیم ملی ایتالیا به روبرتو مانچینی سپرده شد. این سرمربی ایتالیایی نیز به خوبی توانست آتزوری را به روزهای خوش گذشته بازگرداند و با این تیم به راحتی جواز حضور در رقابت‌های یورو را کسب کرد.

 

مانچینی بارها به شکل امیدوارانه ای از تیم ملی ایتالیا و هدفش برای قهرمانی با این تیم در رقابت‌های یورو صحبت کرده است. با این به طور قطع بهترین دوران مربیگری این ایتالیایی در منچسترسیتی رقم خورد. جایی که او با این تیم انگلیسی به دراماتیک ترین شکل ممکن و با گل لحظات پایانی سرخیو آگوئرو به قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

 

 

1148563

 

 

مانچینی درباره بهترین دوران خود در مربیگری می گوید: " به عنوان یک مربی قهرمانی در لیگ برتر با منچستر سیتی در سال ۲۰۱۲ بهترین خاطره من بوده است. برای یک مربی ایتالیایی همواره کسب قهرمانی در یک کشور خارجی بسیار مهم است. با این حال آن قهرمانی به شکل ویژه ای به دست آمد. در آخرین ثانیه از آخرین بازی فصل یک بازگشت کامل داشتیم."

 

مانچینی درباره بهترین دوران بازی خود نیز گفت: " بدون هیچ شکی بهترین دوران بازی من در سمپدوریا بود. فکر کردن به قهرمانی در سری آ هم غیر ممکن بود. فکر می‌کنم که تکرار این موضوع نیز محال است."

دیدگاه‌ها