کد خبر : 1677993 | 24 فروردين 1399 ساعت 08:08 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

روسینی: دیوار بهترین هم‌تیمی ماست!

لیبروی ایتالیایی تیم والیبال مودنا گفت: به همربازیان خود توصیه می‌کنم جلوی دیوار تمرین کنند، چون اکنون دیوار بهترین هم تیمی ما است!

روسینی: دیوار بهترین هم‌تیمی ماست!

به گزارش"ورزش سه" به نقل از فارس، سالواتوره روسینی، لیبروی ایتالیایی تیم والیبال مودنا درخصوص شرایطش در دوران شیوع ویروس کرونا و قرنطینه و... صحبت هایی را مطرح کرد که متن مصاحبه وی را در ادامه می خوانید:

 

* به عنوان یک شهروند ایتالیایی، دیدن این همه رنج که کشور و مردم ایتالیا با آن درگیر هستند، چقدر دشوار است؟

 

این روزها همه ما لحظات دشواری را تجربه می کنیم. ایتالیا از نخستین کشورهایی است که دچار ویروس کرونا شد، اما فکر می کنم دولت ما تمام سیستم های بهداشتی و درمانی را فعال کرده است. ما افتخار می کنیم که ایتالیایی هستیم و با یک رویکرد مناسب از جان خود حفاظت می کنیم. دولت ما ابتدا به سلامتی انسان ها فکر می کند و سایر موارد همچون موضوعات اقتصادی در جایگاه بعدی قرار دارد.

 

* در حال حاضر چه احساسی دارید؟ آیا می ترسید؟

 

من نمی ترسم، چون خوشبختانه در مودنا همه چیز برای ما فراهم شده که در خانه بمانیم و هر آنچه را لازم داریم در اختیار داشته باشیم. علاوه بر این، خانواده من اکنون در امبریا اقامت دارند؛ آنجا اوضاع بهتر است چون آنها یک باغ دارند تا پسرم بتواند بازی کند.

 

* آیا توصیه ای برای سایر بازیکنان والیبال دارید؟

 

توصیه می کنم مانند کودک احساس راحتی کنند و جلوی دیوارتمرین کنند، چون اکنون دیوار بهترین هم تیمی ما است!

 

* زندگی خود را در دوران قرنطینه چگونه مدیریت می کنید؟

 

من ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شوم. سپس صبحانه خود را آماده می کنم و بعد از آن شروع به مطالعه می کنم. کتاب ها در امور روزمره مهم هستند، زیرا آنها به من هدف می دهند. سپس وقت ناهار است؛ من مانند اکثر ایتالیایی ها عاشق آشپزی هستم. بنابراین اکنون زمان آن رسیده که چیز جدیدی را امتحان کنیم! بعد از ناهار کمی استراحت کرده و پس از آن تمریناتم را شروع می کنم. بعد از یک تمرین خوب، دوش می گیرم. در ادامه خود را برای صرف شام آماده می کنم. در این بین سعی می کنم سرگرمی هایی مانند ساخت لگو هم برای خودم داشته باشم.

 

* آیا با سایر بازیکنان در تماس هستید و کدام یک از افراد در این لحظات ارتباط بهتری با شما دارند؟

 

با دوستان زادگاهم و والدینم ارتباط بهتری دارم. تحمل این روزها برای همه دشوار است، اما تکنولوژی این امکان را به ما می دهد که احساس نزدیکی به افرادی که دوستشان داریم، داشته باشیم.

 

* آیا از نتایج مودنا در این فصل راضی هستید؟

 

بله، اما نه 100درصد. ما بعد از استراحت کریسمس بسیار خوب بازی کردیم و بزرگترین تیم ها مانند ترنتینو را هم شکست دادیم، اما نیمه نهایی کوپا ایتالیا را از دست دادیم که احتمالاً یکی از بدترین بازی های فصل مان بود.

 

* شما به عنوان سرباز مودنا شناخته می شوید، چون مدت ها در این باشگاه بوده اید. آیا طرفداران مودنا فصل بعد نیز از بازی شما لذت خواهند برد؟

 

می خواهم از مودنا تشکر کنم، زیرا من وقت زیادی را در اینجا گذراندم و لحظات زیبایی زیادی را تجربه کردم، اما مسابقه مقابل مونزا، بدون تماشاگر، احتمالاً آخرین مسابقه من در پیراهن مودنا بود.

 

* یک پیام برای مردم جهان ارسال کنید!

 

سعی کنید روال متفاوتی در این قرنطینه پیدا کنید. مهم است که روی هدف خود متمرکز شوید. هدف شما می تواند مطالعه، تمرین، مراقبت از خود یا هر چیز دیگری باشد. تسلیم نشوید و در مجموع اینکه ویروس کرونا را شکست دهید. همه ما مانند یک تیم، بزرگترین تیم جهان هستیم که همه در این نبرد نقش اساسی دارند. همه با هم بازی می کنیم و به سرعت این جام را بدست می آوریم! 

 

دیدگاه‌ها