کد خبر : 1678002 | 24 فروردين 1399 ساعت 09:42 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت 200 میلیون پوند

هری کین، گران‌ترین فوتبالیست دنیا می‌شود؟

به گزارش دیلی‌میل، باشگاه تاتنهام برای فروش کاپیتان و ستاره بزرگ خود هری کین قیمتی 200 میلیون پوندی تعیین کرده است.

هری کین، گران‌ترین فوتبالیست دنیا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد رئیس باشگاه تاتنهام، دنیل لوی مصمم است که در پاسخ به باشگاه‌های خواهان جذب هری کین، کاپیتان و ستاره خط حمله تیمش، قیمت  او را 200 میلیون پوند اعلام کند. به این ترتیب هری کین در صورتیکه با این قیمت به باشگاهی دیگر منتقل شود رکورد نقل و انتقالات دنیا را شکسته و گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست دنیا خواهد شد.

 

1490340

 

رئیس تاتنهام پیش از این تایید کرده که باشگاهش در تابستان آتی اجازه ترک تاتنهام را به هری کین خواهد داد. تاتنهام این روزها بیش از سایر باشگاه‌های لیگ برتری، تاثیر بحران مالی ناشی از کرونا را حس می‌کند چرا که این باشگاه علاوه بر سایر هزینه‌ها باید اقساط استادیوم تازه‌ساز یک میلیارد پوندی خود را هم بپردازد.

 

1490341

 

شاید به همین خاطر بود که تاتنهام یکی از اولین باشگاه‌های انگلیسی بود که تصمیم گرفت بخشی از کارکنان خود را به مرخصی اجباری بفرستد، با اینکه می‌دانست چنین اقدامی از نظر روابط عمومی برایش گران تمام خواهد شد.

 

از منچستریونایتد به عنوان اصلی‌ترین گزینه انتقال هری کین نام برده می‌شود ولی باید دید آیا شیاطین سرخ حاضرند یا می‌توانند قیمت مورد نظر رئیس تاتنهام را برای جذب هری کین پرداخت کنند یا نه؟ البته چند باشگاه بزرگ اروپایی هم تمایل دارند ستاره گلزن تاتنهام را در تیم خود داشته باشند.

 

1490339

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام

 

دیدگاه‌ها