کد خبر : 1678025 | 24 فروردين 1399 ساعت 11:08 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

دویدن با مورینیو، عامل ماندگار شدن در تاتنهام!

با وجود تلاش بارسلونا برای وسوسه تانگوی اندومبله، این ستاره فرانسوی به دلیل حرکت هفته پیش ژوزه مورینیو در قبال او تصمیم گرفته در تاتنهام ماندگار شود.

دویدن با مورینیو، عامل ماندگار شدن در تاتنهام!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته ژوزه مورینیو شخصا به منزل تانگوی اندومبله رفته و  او را به خود به یک جلسه تمرینی اختصاصی فرا می‌خواند، اقدامی که برای ستاره فرانسوی آنقدر دلپذیر بوده که باعث شده تصمیم بگیرد در تاتنهام ماندگار شود و به تلاشهای بارسلونا برای وسوسه‌اش پاسخ منفی بدهد.

 

1490361

 

روز سه‌شنبه هفته گذشته تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام به همراه اندومبله، رایان سسنیون و داوینسون سانچس بازیکنانش در حال پشت سر گذاشتن یک تمرین اختصاصی هستند. حالا روزنامه فرانسوی اکیپ می‌گوید مورینیو ساعتی پیش از شروع این تمرین، شخصا به در منزل تانگوی اندومبله رفته و از اندومبله خواسته برای دویدن و تمرین کردن به او ملحق شود.

 

1490362

 

تانگوی اندومبله که تا پیش از آن به مدت دو هفته عملا از خانه‌اش خارج نشده بوده از ابتکار مورینیو به شدت خوشحال شده و بلافاصله با پوشیدن لباس تمرین به سرمربی‌اش ملحق می‌شود. کمی بعد سسنیون و سانچس دو بازیکن دیگر تاتنهام هم به آنها ملحق شده و این گروه چهار نفری مشغول دویدن نرم می‌شوند.

 

با انتشار این تصاویر انتقادها از مورینیو به دلیل شکستن قرنطینه بالا گرفت و باشگاه تاتنهام با انتشار یک بیانیه، مسئولیت‌های مورینیو را یادآوری کرده و به بازیکنان این تیم هشدار داد که در زمان تمرین و ورزش کردن، قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

 

دیدگاه‌ها