کد خبر : 1678028 | 24 فروردين 1399 ساعت 11:31 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ها در حسرت روزهای شلوغ پیش از کرونا

مصائب قرنطینه؛ تولد تک‌نفره و غمگین دله آلی!

دله آلی ستاره تاتنهام با انتشار پستی در اینستاگرام نشان داد که تولد 24سالگی خود را در قرنطینه و به تنهایی جشن گرفته است.

مصائب قرنطینه؛ تولد تک‌نفره و غمگین دله آلی!

به گزارش "ورزش سه"، بحران اپیدمی کرونا نه تنها به تعطیلی کلیه مسابقات فوتبال در گوشه و کنار دنیا منجر شده بلکه حتی روی زندگی شخصی ستاره‌های دنیای فوتبال هم تاثیر قابل توجهی گذاشته. ستاره‌هایی که روزی در کانون توجه قرار داشته و به زندگی سلبریتی‌وار عادت داشتند حالا مثل مردم عادی مجبور به زندگی در قرنطینه هستند.

 

دله آلی ستاره انگلیسی تاتنهام یکی از این چهره‌های مشهور است که با انتشار عکسهایی از خود در اینستاگرام از تولدش خبر داد و نشان داد که تولد 24سالگی‌اش را به تنهایی و به شکلی جشن گرفته که برایش تازگی داشته است.

 

1490366

 

آلی که در شرایط عادی، چنین موقعیتی را دست‌کم در کنار دوستان و خانواده‌اش جشن می‌رفت در این تصاویر در حالی به تصویر کشیده شده که به تنهایی، در حالی که لباس راحتی به تن دارد پای منقل ایستاده و کباب درست می‌کند یا در حال انجام بازی‌های خانگی دیده می‌شود.

 

لیگ برتر در حال حاضر به دلیل بحران اپیدمی کرونا دست‌کم تا تاریخ 10 اردیبهشت به تعلیق درآمده و از قرائن و شواهد برمی‌آید که این تعلیق بعد از تاریخ فوق هم ادامه خواهد داشت. تا این لحظه در انگلیس 78هزار نفر به کرونا مبتلا شده و 9هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

دله آلی چندی پیش با صحبت درباره شرایط قرنطینه گفته بود:" راستش را بخواهید خیلی کسل‌کننده است. با اینحال من به قوانین پایبند بوده‌ام و سعی کرده‌ام در قرنطینه سالم بمانم و به خودم برسم. به هر حال سعی من این است که بیش از حد کسل نشوم".

 

1490368

 

دله آلی از سرگرمی‌های خود در دوران قرنطینه هم صحبت کرده و می‌گوید:" من خوش‌شانسم چون عاشق پلی‌استیشن هستم و این روزها کلی بازی می‌کنم. البته در کنار این در خانه راه می‌روم و تمرینات بدنسازی هم انجام می‌دهم. سعی می‌کنم درست غذا بخورم و از طریق شبکه‌های اجتماعی با دوستان و خانوادهام در تماس باشم".

 

ستاره انگلیسی تاتنهام از این فرصت برای تشکر از کادر درمانی کشورش هم استفاده کرده و می‌گوید:" کاری که کادر درمان می‌کند فوق‌العاده است. هر چه از آنها تشکر کنیم کم است. ما فقط می‌توانیم کار بزرگ آنها را تماشا کنیم و به خاطر این تلاش استثنایی تحسین‌شان کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها