کد خبر : 1678081 | 24 فروردين 1399 ساعت 15:15 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

با رسیدن به ناصر الشمرانی؛

عمر السوما در آستانه کسب رکوردی تاریخی

مهاجم سوریه ای تیم فوتبال الاهلی عربستان فاصله ای تا رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ لیگ عربستان ندارد.

عمر السوما در آستانه کسب رکوردی تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، عمرالسوما که ششمین سال حضورش در باشگاه الاهلی را سپری می کند، همچنان یکی از ستارگان فوتبال عربستان و باشگاه الاهلی  به شمار می رود.


این بازیکن اگرچه در فصل جاری فوتبال عربستان مربیان مختلفی را در راس کادر فنی تیم الاهلی تجربه کرده، با این حال 13 گل زده و رتبه سوم جدول رده بندی گلزنان را پس از عبدالرزاق حمدالله مهاجم آماده فصل جاری النصر که 18 گل زده در اختیار گرفته است.


او حالا در ششمین سال حضور در فوتبال عربستان به دنبال یک رکورد تاریخی است و تنها 10 گل با رکورد ناصر الشمرانی 36 ساله که با 126 گل بهترین گلزن تاریخ فوتبال عربستان در رقابت های باشگاهی به شمار می رود، فاصله دارد.


سوما 28 ساله در سال 2008 فوتبالش را به صورت حرفه ای در سوریه شروع کرد و پس از سه سال به القادسیه کویت پیوست. او از سال 2011 تا 2014 در این تیم بازی کرد و طی 68 بازی 43 گل برای این تیم کویتی به ثمر رساند تا چشم مدیران باشگاه الاهلی را به خود خیره کند.


به نظر می رسد رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی عربستان با توجه به علاقه ای که سوما به باشگاه الاهلی نشان داده، چیزی است که اگر در انتهای فصل جاری رقابت ها تحقق پیدا نکند، حتما در فصل بعدی به آن دست خواهد یافت.

دیدگاه‌ها