کد خبر : 1678160 | 24 فروردين 1399 ساعت 21:44 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام جالب باشگاه تبریزی در روزهای کرونایی؛

اولین تمدید سال ۹۹: تراکتور- الهامی

قرارداد سرمربی تراکتور با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر امضاء شد.

اولین تمدید سال ۹۹: تراکتور- الهامی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی ک مسابقات لیگ برتر به حالت تعلیق درآمده، زمان آغاز دوباره بازی‌ها اعلام نشده و تیم‌ها و بازیکنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مشغول انجام تمرینات در منزل هستند، باشگاه تراکتور تبریز در حال برنامه‌ریزی منظم و کاربردی برای فصل آینده است تا بتواند موفق‌تر از هر سال وارد بازی‌ها شود.

 

تراکتور در دو سال اخیر با جان توشاک و مصطفی دنیزلی که سرمربیان مطرح خارجی بودند، لیگ‌های هجدهم و نوزدهم را آغاز کرد، اما هر دو مرد بلژیکی و ترکیه‌ای نتوانستند در جمع سرخ پوشان آذربایجان به موفقیتی دست پیدا کنند و هر دو نفر قبل از پایان نیم‌فصل به پایان کارشان با این باشگاه رسیدند.

 

ضررهای مالی و مهم‌تر از آن امتیازاتی که تراکتور در این دو سال از دست داد و موجب شد از قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی دور شود، موجب شد تا محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه به این فکر بیفتد که به ساکت الهامی، سرمربی ایرانی و کنونی تیمش که نتایج خوبی هم به دست آورده، اعتماد کند و او را در تیمش نگه دارد.

 

با وجود اینکه تراکتور لیگ نوزدهم را خوب شروع کرده بود، اما رفته رفته سیر نزولی گرفت و تا رده دهم جدول سقوط کرد و حتی پایین‌تر از ماشین‌سازی قرار گرفت، اما بعد از اضافه شدن ساکت الهامی به کادر فنی این تیم به‌عنوان سرمربی، آنها روی دور برد افتادند و در حال حاضر جزو مدعیان قرار دارند.

 

1490534

 

عملکرد موفق الهامی در تراکتور موجب شد که زنوزی به فکر تمدید قرارداد با این سرمربی و آماده‌سازی برنامه تیمش برای فصل آینده بگیرد تا بتوانند سال آینده نتایج بهتری از این فصل بگیرند.

 

تراکتور که با الهامی موفق شد به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند و در حال حاضر تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول قرار دارد، فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را هم با این سرمربی شروع می‌کند.

 

مدیران باشگاه تراکتور امشب جلسه‌ای با ساکت الهامی برگزار کردند و برای حفظ او و تمدید قرارداد یک ساله این سرمربی به توافق نهایی رسیدند.

 

الهامی که با کسب ۱۹ امتیاز در مسابقه موفق شد تیمش را به جمع سه تیم بالای جدول برساند و محبوبیت بالایی هم در بین تماشاگران تراکتور به دست آورد، اکنون با تمدید قراردادش امیدوار است با روحیه بالاتر و آرامش خاطر بیشتری در ادامه فصل بتوانند پیروزی‌های خود را ادامه دهند و برای کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی تلاش کنند.

 

1490533

دیدگاه‌ها