کد خبر : 1678186 | 25 فروردين 1399 ساعت 07:19 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری گرگان و پتروشیمی به دنبال اتمام لیگ

دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی خواهان پایان لیگ برتر با رده بندی فعلی لیگ یعنی اول و دومی هستند.

شهرداری گرگان و پتروشیمی به دنبال اتمام لیگ

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، در حالی که فدراسیون بسکتبال از 8 تیم را یافته به مرحله پلی‌آف درخواست کرده تا نظر خود را در مورد لغو با ادامه لیگ برتر اعلام کنند، دو باشگاه خواهان اعلام پایان لیگ با رده بندی فعلی هستند.

 

شهرداری گرگان و پتروشیمی دور مقدماتی را با قرار گرفتن در رده های اول و دوم به پایان رساندند و حالا به دنبال این هستند که فدراسیون یکی را قهرمان و دیگری را به عنوان نایب قهرمان معرفی کند!

 

اسدالله کبیر، مدیر فنی شهرداری گرگان و معاوی، مدیر باشگاه پتروشیمی این موضوع را اعلام کرده‌اند، اما تیم‌های دیگر مخالف این موضوع هستند و عنوان می‌کنند اگر قرار است تیمی قهرمان اعلام شود، باید با  برگزاری بازی باشد.

 

معاوی در این خصوص گفته است: «برگزاری مسابقات در این برهه از زمان به صلاح نیست و نظر ما اتمام لیگ با همین شرایط جدول یعنی قهرمانی شهرداری گرگان و نایب قهرمانی پتروشیمی و معرفی این دو تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی است.»

 

اسداله کبیر، عضو کمیته فنی فدراسیون هم که تیمش در صدر جدول دور مقدماتی قرار داشته، به دنبال این است که فدراسیون براساس رده بندی، قهرمان را معرفی کند. او می‌گوید: «به نظر من فدراسیون باید با توجه به نتایجی که در دور مقدماتی رقم خورده رده بندی تیم‌ها را اعلام کند. فکر نمی‌کنم غیر از این چیز دیگری بتواند باشد.»

 

اینکه چنین تصمیمی گرفته شود، تاکنون سابقه نداشته و به نظر نمی‌رسد که منطقی و عادلانه باشد، اما امروز رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال تلویحا این موضوع را تایید کرد.

 

او که به فدراسیون جهانی در مورد انتخاب تیم‌های آسیایی برای حضور در جام‌جهانی نوجوانان اعتراض داشت، امروز خودش در گفت‌وگویی اعلام کرد: «رده بندی تیم‌های لیگ برتری مشخص است و قهرمان در زمان مقتضی معرفی خواهد شد.» اینکه چرا فدراسیون مطبوعش می‌خواهد همانند تصمیمی که فیبا گرفته بود، را بگیرد، جای سوال دارد.

 

 با تمام این حرف و حدیث‌ها فدراسیون روز سه شنبه در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد که باید دید چه قدر منطقی و عادلانه خواهد بود.

دیدگاه‌ها