کد خبر : 1678249 | 25 فروردين 1399 ساعت 14:18 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی: خدا را شکر وضعیت بچه ها خوب شده است

کلینیک استقلال در خلوت ترین حالت فصل!

کلینیک باشگاه استقلال این روزها در وضعیت متفاوت با آنچه در ماه های گذشته تجربه کرده بود قرار دارد.

کلینیک استقلال در خلوت ترین حالت فصل!

به گزارش "ورزش سه"، بازی های پرفشار، دیر شروع کردن تمرینات در نیم فصل دوم و عدم داشتن یک زمین تمرین استاندارد باعث شده آبی ها در نیم فصل دوم بخش قابل توجهی از بازیکنان خود را در اختیار نداشته باشند.

 

فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، عارف غلامی؛ سیاوش یزدانی، محمد بلبلی و حتی در مقطع کوتاهی مهدی قائدی تنها بخشی از بازیکنان مصدومی هستند که در ماه های گذشته بازی های استقلال را از دست داده بودند.

 

 

با این حال در حال حاضر کلینیک استقلال در خلوت ترین زمان ممکن خود قرار دارد و از بازیکنان فعلی فقط محمد بلبلی است که مراحل درمانی خود را پشت سر می گذارد که او هم با شروع تمرینات مشکلی برای بازگشت به میادین ندارد.

 

به جز بلبلی، محسن کریمی و داریوش شجاعیان تنها بازیکنان استقلال هستند که نام شان از لیست این تیم خارج شده است و در حال حاضر دوران نقاهت بعد از مصدومیت طولانی مدت خود را پشت سر می گذارند  سایر بازیکنان کاملا آماده شروع تمرینات این تیم هستند.


امین نورزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در این باره به ورزش سه گفت: خدا را شکر ما چند ماه سخت داشتیم و تلاش کردیم در زودترین زمان بازیکنان مصدوم را برگردانیم اما در حال حاضر بازیکنان ما مشکلی ندارند و آماده آغاز تمرینات هستند.

دیدگاه‌ها