کد خبر : 1678263 | 25 فروردين 1399 ساعت 15:31 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ جزیره مقصد بعدی دروازه بان رئال

آلفونس آرئولا در پایان فصل و با اتمام قرارداد قرضی اش با رئال، به پی اس جی باز نمی گردد.

لیگ جزیره مقصد بعدی دروازه بان رئال

به گزارش "ورزش سه"، آلفونس آرئولا در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بود که با ترک پی اس جی به صورت قرضی راهی رئال شد. در واقع پس از انتقال قطعی کیلور ناواس از رئال به پی اس جی بود که زمینه برای جدایی آرئولا نیز فراهم شد.

دروازه بان فرانسوی در مقطعی از فصل جاری و زمانی که تیبو کورتوا دچار افت شده بود، توانست چند بار در لالیگا به میدان برود و در کوپا دل ری نیز گلر ثابت کهکشانی ها بود.

 

 

1455174

 

 

طبق ادعای اکیپ، رئال مادرید قصد تمدید قرارداد قرضی آرئولا را ندارد و روی بازگرداندن لونین برنامه ریزی کرده است. از طرفی آرئولا با وجود اینکه تا 2023 با پی اس جی قرارداد دارد، هیچ تمایلی برای بازگشت به پاریس ندارد. او می داند که کیلور ناواس گلر ثابت پاریسی هاست و آنجا نیز ذخیره خواهد ماند.

او که در 27 سالگی و در بهترین سن فوتبالی خود قرار دارد، می خواهد چالشی جدید را تجربه کند و به احتمال فراوان راهی لیگ جزیره خواهد شد. مقصد بعدی او یکی از تیم های لندنی است ولی نام این تیم فاش نشده است.

فصل جاری آرسنال، تاتنهام، چلسی، کریستال پالاس، واتفورد و وستهام تیم های لندنی حاضر در لیگ جزیره هستند و باید دید در نهایت آرئولا راهی کدام یک خواهد بود.

 

 

 

1440628

دیدگاه‌ها