کد خبر : 1678283 | 25 فروردين 1399 ساعت 17:24 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز سانچو برای پیوستن به یونایتد(عکس)

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند در لایو اینستاگرام خود به شایعات درباره حضورش در منچستر یونایتد دامن زد.

چراغ سبز سانچو برای پیوستن به یونایتد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی جیدون سانچو از دورتموند شنیده می شود. این ستاره انگلیسی در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داده و در ۲۳ بازی آمار حیرت انگیز ۱۴ گل و ۱۵ پاس گل را به ثبت رسانده تا یکی از آماده ترین فوتبالیست های اروپا نامیده شود.

 

 

1488496

 

 

عملکرد خیره کننده جیدون سانچو باعث شده که باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن علاقه مند شوند. با این حال گفته می‌شود که دورتموند با مبلغ کمتر از ۱۰۰ میلیون پوند راضی به فروش وی نخواهد شد و همین موضوع با توجه به بحران اقتصادی به وجود آمده در رابطه با ویروس کرونا، می‌تواند کار تیم ها را برای جذب ستاره زنبورها دشوار کند.

 

منچستر یونایتد اما یکی از تیم هایی است به نظر می رسد تصمیم جدی در برای جذب جیدون سانچو داشته باشد و بسیاری آینده این ستاره جوان را در اولدترافورد تصور می کنند. حالا و در همین رابطه جیدون سانچو در یک لایو اینستاگرامی به شایعات حضورش در جمع شیاطین سرخ دامن زد.

 

 

1490673

 

 

ماجرا از این قرار است که سانچو بعد از مواجهه با کامنت یکی از هوادارانش که گفته بود: "اگر به منچستر یونایتد می روی آب بنوش" این کار را انجام داد تا به نوعی نشان دهد که بحث حضور او در منچستر یونایتد جدی است.

دیدگاه‌ها