کد خبر : 1678295 | 25 فروردين 1399 ساعت 18:02 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور فونت:

سیاست‌های بارتومئو بارسلونا را ورشکسته کرده است

ویکتور فونت، یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا، با انتشار نامه ای سرگشاده، سیاست های جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس فعلی این باشگاه، را مورد انتقاد قرار داد.

سیاست‌های بارتومئو بارسلونا را ورشکسته کرده است

به گزارش "ورزش سه"، این هفته 6 عضو هیئت مدیره بارسلونا، از جمله امیلی روسود و انریکه تومباس، استعفا دادند؛ دو نایب رئیسی که با بارتومئو اختلاف پیدا کرده بودند و رئیس باشگاه از آنها خواسته بود استعفا بدهند. علاوه بر آنها، سیلویو الیاس، ماریا تکسیدور، جوزپ پونت و یوردی کلاسامیگلیا نیز از هیئت مدیره کناره گیری کردند.

دلیل این استعفا، سوء مدیریت بارتومئو اعلام شد و حتی روسود در مصاحبه با رسانه ها، اعلام کرد که یک نفر در باشگاه برداشت های غیرقانونی از خزانه دارد؛ هرچند نامی از کسی نبرد.

اما باشگاه بارسلونا با رد این اتهام، اعلام کرد که تغییرات صورت گرفته، تنها برای تقویت هیئت مدیره در سال پایانی ریاست بارتومئو و آمادگی برای انتخابات بوده است.

 

1490685

 

اکنون فونت با انتشار ننامه ای، اعلام کرد که اتفاقات اخیر، سابقه باشگاه بارسلونا را لکه دار کرده است.

در این نامه آمده است:" ما باید از صفر شروع کنیم. علی رغم موفقیت های ورزشی در رقابت های مختلف، عدم شفافیت و عطش به دست آوردن درآمدهای بیشتر نسبت به دیگران و هزینه کردن بیش از دیگران در دقایق پایانی بازار برای ایجاد تعادل در حساب ها، یک مدلی ناپایدار ایجاد کرده است. مدیریت بارتومئو، بارسا را از نظر اقتصادی و اخلاقی، ورشکسته کرده است."

فونت همچنین اعلام کرد که پروژه توسعه ورزشگاه نوکمپ باید به تعویق بیفتد و خواستار برگزاری زودتر از موعد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شد.

دیدگاه‌ها