کد خبر : 1678360 | 26 فروردين 1399 ساعت 02:06 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

منشا و مگنو مهمانان خوش خنده فوتبال برتر

گادوین منشا و مگنو باتیستا میهمان برنامه فوتبال برتر بودند و چالش‌های تشخیص صدا و چهره و گزارشگری را تجربه کردند.

منشا و مگنو مهمانان خوش خنده فوتبال برتر

به گزارش "ورزش سه"، امشب برنامه فوتبال برتر طبق ساعت قبلی از شبکه پخش شد و محمدحسین میثاقی در روزهایی که فوتبال تعطیل است سعی کرد برنامه متنوعی را روی آنتن ببرد.


دریکی از آیتم‌ها مگنو باتیستا بازیکن پارس جنوبی و گادوین منشا بازیکن گل گهر سیرجان میهمان این برنامه بودند که نسبت به خواننده‌های ایرانی موردعلاقه خود صحبت کردند. گادوین منشا درباره خواننده موردعلاقه خود از محسن ابراهیم‌زاده نام برد و مگنو باتیستا نیز از گروه هفت یا سِون به‌عنوان خواننده‌های محبوب خود نام برد.

 

در ادامه این دو بازیکن که باید سعی می‌کردند تا آنجا که می‌شود به فارسی صحبت کنند برای این دو چالش تشخیص چهره بازیکنان در نظر گرفتند که در این آیتم گادوین منشا به‌محض دیدن تصویر بسته سیامک نعمتی، او را شناخت و از این حیث نسبت به مگنو بهتر عمل کرد. ضمن اینکه مگنو می‌گفت این دو نفر باهم خیلی صمیمی هستند و منشا کار خاصی را انجام نداده است . در ادامه نیز این دو بازیکن خوش‌صحبت چهره شهریار مغانلو را برخلاف سیامک نتوانستند تشخیص دهند.

 

در چالش تشخیص صدا اما هردو بلافاصله با پخش صدای مجید جلالی با گفتن نام "حاجی جلالی" او را شناختند اما چون هر دو باهم نام او را صدا زدند خواستار ویدیو چک شدند اما در ادامه این آیتم صدای  علی حمودی مدافع راست پیکان را مگنو توانست با کمک میثاقی بشناسد و در آخرین بخش این چالش بازهم مگنو باتیستا بود که با پخش صدای امیر حسن کریمی توانست به‌درستی و این بار بدون کمک جواب این چالش را بدهد.

 

در آخرین چالش هم که این دو بازیکن باید بازی‌های خودشان را با زبان فارسی گزارش می‌کردند که در این آیتم منشا انصافاً با به کار بردن عبارت "توی دروازه" از مگنو بهتر گزارش کرد که باعث خنده بسیار هر سه نفر حاضر در استودیو شد.

 

دیدگاه‌ها