کد خبر : 1678428 | 26 فروردين 1399 ساعت 13:25 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: او می گفت برگردید، اما کار غیرقانونی کرد

افشای پیشنهاد عجیب مدیرعامل پارس جنوبی به تارتار

مربی تیم نفت مسجدسلیمان به موضوعی جالب درباره مهدی تارتار در نیم فصل اشاره می کند.

افشای پیشنهاد عجیب مدیرعامل پارس جنوبی به تارتار

به گزارش "ورزش سه"، صحبت هایی که مراد مرادی مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی درباره پرداختی به طلبکاران این تیم انجام داد، باعث ناراحتی بسیاری از بازیکنان و مربیان سابق این تیم شده است. او گفته بود که حدود 80 درصد از مطالبات اعضای سابق این تیم که شکایت کرده بودند را پرداخت کرده و همین موضوع باعث انتقاد شده است.


حسین پاشایی، دستیار مهدی تارتار و مربی کنونی نفت مسجدسلیمان یکی از افرادی است که از مدیرعامل پارس جنوبی دلخور است. او البته یک افشاگری جالب هم انجام می دهد. پاشایی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «قبل از هرچیز باید بگویم که ما چند سال خوب را در کنار مردم جم داشتیم و واقعا دوران بسیار خوبی از فوتبالمان در شهرجم رقم خورد. مردم این شهر همین حالا نیز ما را شرمنده می کنند ومحبت دارند و امیدوارم توانسته باشیم جواب محبت هایشان را بدهیم.»


وی ادامه داد: «منتهی مسائلی درباره طلبکاران باشگاه پارس جنوبی مطرح شده که لازم شد مطالبی را بیان کنم. شنیدم مدیرعامل پارس اعلام کرده که با طلبکاران تسویه حساب کرده است؛ شاید خود آقای تارتار هم راضی به مطرح شده این موضوع نباشد اما من دوست دارم مردم عزیز شهرستان جم بدانند که مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در نیم فصل بعد از جدایی آقای کمالوند به سراغ آقامهدی آمد و چندین بار با او صحبت کرد. در آن مقطع البته آقای تارتار با نفت قرارداد داشتند و نمی شد ایشان جدا شوند اما می خواهم این را بگویم که چطور می شود مدیرعامل پارس جنوبی که نیم فصل دنبال برگرداندن آقای تارتار بود، تا همین حالا هم مطالبات ایشان و مربیان و بازیکنان سابق را پرداخت نکرده اند؟»

 

999176


مربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: «دوستی که در نیم فصل با وعده های خوب می خواست آقای تارتار را به پارس جنوبی برگرداند، حالا هیچ اقدامی برای مطالبات ایشان نکرده و جالب تر اینکه در مصاحبه اش می گوید 80 درصد مطالبات بازیکنان و مربیان سابق پرداخت شده است. از طرفی با اقدامی عجیب و اعتراضی کاملا ناجوانمردانه روی شکایت ما در فدراسیون فوتبال پرونده را به استیناف فرستادند که از نظر ما این کار غیرقانونی است. این مسائل برای ما عجیب است.»


پاشایی در بخش دیگری از حرف هایش بیان کرد: «واقعا دوست نداشتم حرفی درباره پارس جنوبی بر زبان آوردم چون جز احترام از مردم جم و هواداران خوب پارس چیزی ندیدم اما فکر می کنم باید برخی مسائل را هواداران جمی که بسیار محترم هستند، بدانند.»


وی در پایان درباره شرایط نفت مسجدسلیمان افزود: «فعلا که تمرینات مان به صورت سایبری و اختصاصی دنبال می شود. این موضوع واقعا برای فوتبالیست ها خوب نیست اما به هر حال در شرایط ویژه ای بسر می بریم و این وضعیت بسیار خطرناک است. به هر حال سلامتی و جان انسان ها از هرچیزی مهم تر است و باید ببینیم در روزهای آینده چه تصمیمی درباره فوتبال گرفته می شود.»

دیدگاه‌ها