کد خبر : 1678434 | 26 فروردين 1399 ساعت 13:50 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله در بالای جدول فقط یک امتیاز است

خلعتبری: باشگاه بخواهد اولین نفر قراردادم را کم می کنم

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت:بین تیم های دوم تا پنجم جدول فاصله ها یک یا دو امتیاز بیشتر نیست و فقط پرسپولیس است که فاصله اش را با رقبا بیشتر کرده است بنابراین ما هم دوست داریم تکلیف لیگ مشخص شود.

خلعتبری: باشگاه بخواهد اولین نفر قراردادم را کم می کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبری در خصوص اینکه آیا مصدومیت وی بهتر شده است یا خیر اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیت من بهتر شده ولی دوست دارم اول از همه این ویروس از مملکت خارج شود تا مردم به زندگی عادی خود ادامه بدهند.

 

وی با اشاره به تمرینات اینترنتی بازیکنان شهرخودرو گفت: با برنامه ای که سرمربی تیم در اختیار بازیکنان گذاشته روند آماده سازی ما هم مثل سایر تیم ها در منزل انجام می شود تا بدن بازیکنان از نظر آمادگی افت نکند.

 

مهاجم شهرخودو در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری ادامه مسابقات ممکن است یا خیر گفت: با این شرایطی که در جامعه می بینم برگزاری بازی های به صلاح نیست. خود آقای خلیلیان روز گذشته اعلام کرد امکان برگزاری تمرینات تیم ها تا 15 اردیبهشت وجود ندارد و با این وضعیت سلامتی مردم از همه چیز مهمتر است.

 

1474828

 

خلعتبری تصریح کرد: بین تیم های دوم تا پنجم جدول فاصله ها یک امتیاز یا دو امتیاز بیشتر نیست و فقط پرسپولیس است که فاصله اش را با رقبا بیشتر کرده است. ما هم دوست داریم سرنوشتمان مشخص شود و بازی ها تمام شود اما باید سلامتی بازیکنان و اهالی فوتبال را هم در نظر بگیریم.

 

وی با اشاره به اینکه در صورتی که فدراسیون و سازمان لیگ روی کسر قرارداد بازیکنان تصمیم بگیرند آیا او موافق این کار است یا خیر گفت: من نمی توانم در مورد سایر تیم ها نظر بدهم ولی ما یک باشگاه خصوصی هستیم که حمیداوی آن را اداره می کند.مطمئن باشید اگر باشگاه چنین تصمیمی بگیرد اولین نفر قراردادم را کم می کنم.

 

مهاجم شهرخودرو تاکید کرد: شاید سایر بازیکنان این نظر را نداشته باشند ولی من وظیفه دارم به حمیداوی که در بخش خصوصی در فوتبال هزینه می کند کمک کنم. او به کمک من و امثال من نیاز دارد و این کار باید فرهنگ سازی شود. سالی که در سپاهان هم بودم آقایان خلیلیان و نیکفر با من صحبت کردند و گفتند در صورت امکان قراردادم را کم کنم که آن سال هم این کار را انجام دادم بنابراین اگر بحثی شود اولین نفر قراردادم را کم می کنم.

دیدگاه‌ها