کد خبر : 1678437 | 26 فروردين 1399 ساعت 13:54 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مشخص کردن قهرمان در این شرایط دلچسب نیست

نیکبخت: برخی پیشکسوتان سر بیکاری حرف می‌زنند

ستاره سابق فوتبال ایران که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به انتقاد از اتفاقاتی پرداخت که باعث چالش میان پیشکسوتان دو تیم شده است.

نیکبخت: برخی پیشکسوتان سر بیکاری حرف می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نیکبخت واحدی با اشاره به اینکه این روزها با توجه به شیوع کرونا در قرنطینه به سر می‌برد گفت:  50 روز است که در ویلای شخصی‌ام قرنطینه‌ام و جایی نمی‌روم. شرایط واقعا کلافه کننده شده است و انگیزه و دل و دماغ هیچ کاری برای آدم نمانده و حتی ورزش را هم ول کرده‌ام. امیدوارم هرچه زودتر این شرایط درست شود چون از یک طرف شادی و نشاط از جامعه رفته و از طرفی اقشاری هستند که در این روزها بیشتر از همیشه آسیب پذیرند و متاسفانه دولت‌ هم برای آنها کاری نمی‌کند. متاسفانه هرچه جلوتر برویم این شرایط بدتر می‌شود و اگر این ویروس زودتر شرش را کم نکند مشکلات اساسی ایجاد خواهد شد.

 

وی با اشاره به تعطیلی فوتبال گفت: از یک طرف دیگر متاسفانه مردم در شرایط این چنینی همیشه یک فوتبال داشتند که دلشان به آن خوش بود و هرچقدر هم زندگی برایشان سخت بود سرشان را با فوتبال گرم می‌کردند تا سختی‌ها کمتر اذیتشان کند ولی الان فوتبال هم نداریم و یک جورهایی همه افسرده‌ شده‌اند.

 

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران درباره شایعاتی که در خصوص آینده لیگ شکل گرفته نیز گفت: فعلاً کاری نمی‌شود کرد و باید صبر کرد و دید شرایط چه زمانی بهتر می‌شود و فرصتی برای ادامه بازی‌ها وجود دارد یا نه و فعلاً که شرایطش وجود ندارد. این مساله در کل دنیا هست و فقط مربوط به ایران نیست.

 

 

وی در مورد اینکه اگر لیگ تعطیل شود باید قهرمانش را مشخص کرد یا نه هم گفت: این هم بستگی به تصمیم مراجع بین‌المللی دارد و به نظرم فیفا و AFC باید برایش تصمیم بگیرند. مثلاً دیدید که لیگ بلژیک آمد قهرمان را مشخص کرد و لیگ را تمام شده اعلام کرد ولی فیفا تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور را نپذیرفت و برای همین فکر می‌کنم نمی‌شود لیگ را نیمه کاره رها کرد و گفت فلان تیم قهرمان است.

 

نیکبخت در مورد حواشی ایجاد شده میان پیشکسوتان سرخابی و جنجال‌های اخیر هم اینطور توضیح داد: این ماجرا از یک برنامه تلویزیونی شروع شد که از بی اطلاعی عوامل برنامه بود که باعث شد حرف اشتباهی بزنند و این جو راه بیافتد. الان دیگر نمی‌شود اطلاعات غلط داد و هرکسی یک جستجوی ساده انجام بدهد متوجه می‌شود خسروانی چه کسی بود و چه کارهایی انجام داد. از آن طرف هم یک عده پیشکسوت از سر بیکاری می‌آیند حرف‌هایی میزنند که این اوضاع را بدتر می‌کند و می‌خواهند با حرف‌های جنجالی خودشان را روی بورس نگه دارند.

دیدگاه‌ها