کد خبر : 1678463 | 26 فروردين 1399 ساعت 15:46 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو فاش کرد

پیشنهاد ناب رونالدو برای نجات باشگاه‌های ورشکسته

ستاره منچسترسیتی در یک لایو اینستاگرامی فاش ساخت که چگونه رونالدو برای نجات باشگاه های پرتغالی ضربه خورده از کرونا قدم پیش گذاشته است.

پیشنهاد ناب رونالدو برای نجات باشگاه‌های ورشکسته

به گزارش "ورزش سه"، 26 آبان ماه و در روز آخر دور مقدماتی یورو 2020 و در گروه B، تیم ملی پرتغال میهمان خود لوکزامبورگ را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به عنوان دومین تیم از این گروه صعود کرد.

 

 

1451825

 

 

گل‌های پرتغال در آن بازی را برونو فرناندس در دقیقه 39 و کریستیانو رونالدو در دقیقه 86  به ثمر رساندند تا این تیم 17 امتیازی شود و در آخرین دور رقابت‌ها جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند. به این ترتیب یاران کریستیانو رونالدو به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، بعد از اوکراین صدر جدولی به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کردند.

دو هفته بعد، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های یورو 2020 نیز برگزار شد و 24 تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند که براین اساس آلمان، فرانسه و پرتغال در یک گروه قرار گرفتند.

 

 

1433328

 

 

پس از صعود پرتغال به مرحله نهایی یورو 2020، فدراسیون فوتبال پرتغال طبق قراردادی که با بازیکنان داشت، پاداش هایی را به آنها و کادر فنی اهدا کرد. حالا قرار شده تا نیمی از این پاداش، برای کمک به باشگاه های غیرحرفه ای اختصاص پیدا کند. باشگاه هایی که پس از شیوع کرونا و تعطق فوتبال، دچار مشکلات اقتصادی فراوان شده و به مرز ورشکستگی رسیده اند.

بیانیه اخیر فدراسیون فوتبال پرتغال، مهر تاییدی بر این خبر بود و قرار شده که بازیکنان ملی پوش پرتغال نیمی از پاداش دریافتی خود را به صندوق مخصوص فدراسیون فوتبال واریز کرده تا در اختیار باشگاه هایی قرار گرفته شود که به خاطر شیوع کرونا در حال تعطیل شدن هستند.

 

 

1490825

 

 

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی شب گذشته در یک گفت و گوی لایو اینستاگرامی با بلیچرریپورت فاش ساخت که کریستیانو رونالدو پشت این برنامه بوده و در واقع او برای اولین بار، چنین طرحی را پیشنهاد داده است.

فوق ستاره یوونتوس در گروه واتس اپی تیم ملی پرتغال، ایده اهدای نیمی از پاداش صعود به مرحله نهایی یورو 2020 به باشگاه های غیرحرفه ای که پس از شیوع کرونا دچار مشکل شده اند را مطرح کرد که با موافقت سایرین روبرو شد. پس از این بود که موضوع با فدراسیون فوتبال پرتغال در میان گذاشته شد و ایده به مرحله اجرا رسید.

 

 

1490828

 

 

برناردو در این رابطه گفت:« رونالدو کسی بود که دو یا سه روز پیش پیشنهاد اهدای پاداشمان را مطرح کرد.

ما به یورو 2020 که حالا به سال 2021 موکول شده، راه پیدا کردیم و کریس ایده اهدای بخشی از پاداش دریافتی خود را مطرح کرد و به این ترتیب فکر می کنم همه ملی پوشان، نیمی از پاداش خود را به این قضیه اختصاص خواهند داد.»

این پاداش به صندوقی که توسط فدراسیون فوتبال پرتغال برای کمک به بقای باشگاه‌های غیر حرفه‌ای در جریان اپیدمی کرونا ایجاد شده، تعلق خواهد گرفت.

در پرتغال بیش از 17 هزار نفر به ویروس کوئید 19 مبتلا شده اند و کشور در قرنطینه عمومی قرار دارد.

 

 

1490827

دیدگاه‌ها