کد خبر : 1678504 | 26 فروردين 1399 ساعت 18:05 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه ملی پوش کروات برای بازگشت به یوونتوس

مارکو پیاکا، هافبک ملی‌پوش کروات، امیدوار است که با پایان قرارداد قرضی اش با اندرلخت، به یوونتوس برگردد.

 علاقه ملی پوش کروات برای بازگشت به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن در ژانویه گذشته با انتقالی قرضی تا پایان فصل به اندرلخت پیوست اما پیش از اینکه رقابت های لیگ های مختلف به دلیل شیوع کرونا متوقف شود، تنها 4 بازی برای این تیم بلژیکی انجام داد.


مارکو نالتیلیچ، مدیر برنامه های پیاکا، اعلام کرد که این بازیکن می تواند یک سال دیگر در اندرلخت بماند اما ترجیح می دهد برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب تیم مائوریتزیو ساری، به یوونتوس برگردد.
او به توتو یووه گفت:" مارکو هنوز یک سال دیگر با اندرلخت قرارداد قرضی دارد. برای ادامه این قرارداد، دو طرف باید توافق داشته باشند. بندی در قرارداد او وجود دارد که براساس آن، او می تواند تصمیم نهایی را بگیرد.

 

 

1139676

 


ساری در مورد آینده توصیه هایی به او کرد و اعلام کرد که به توانایی های او باور دارد. طبیعی است که بازیکنی در اندازه های او بخواهد به یوونتوس برگردد؛ غیر ازاین بود، تعجب می کردم. اگر او در سطح چند سال اخیر باشد، او مطمئنا می تواند برای یوونتوس مفید باشد.


کالیاری هم برای انتقال قرضی او ابراز تمایل کرده بود اما او در نهایت پیشنهاد اندرلخت را پذیرفت. یوونتوس به این نتیجه رسید که انتقال قرضی به سود اوست."

دیدگاه‌ها