کد خبر : 1678525 | 26 فروردين 1399 ساعت 19:20 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت مشابه در انتظار گرندپری بریتانیا و و گرندپری فرانسه

کرونا، توردو فرانس را هم به تعویق می‌اندازد

دستوراالعمل‌های جدید دولت فرانسه برای پیشگیری از شیوع کرونا دو تورنمنت ورزشی مهمی که در این کشور برگزار می‌شوند را به تعویق می‌اندازد.

کرونا، توردو فرانس را هم به تعویق می‌اندازد
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، در پی بیانیه اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع عمومی تا اواسط ماه جولای برای مهار شیوع کرونا در این کشور، دو رویداد مهمی که هر ساله در این کشور برگزار می‌شوند، به زمان دیگری موکول خواهند شد.
 

یکی از این دو رویداد مهمترین تورنمنت دوچرخه‌سواری دنیا یعنی رقابت‌های توردوفرانس است و دیگری رقابت‌های فرمول یک فرانسه.

 

رقابت‌های توردوفرانس طبق برنامه قبلی قرار بود در تاریخ 27 ژوئن (هفتم تیر) آغاز شود و در تاریخ 19 جولای (29 تیر) خاتمه یابد. با دستور العمل جدید دولت فرانسه اما این رقابت‌ها به زمانی دیگر که هنوز مشخص نیست موکول می‌شود.

 

این اتفاق درباره یکی از قدیمی‌ترین گرندپری‌های فرمول یک یعنی گرندپری فرانسه هم رخ می‌دهد، مسابقاتی که در ابتدای فصل تابستان برگزار می‌شود و امسال هم قرار بود در تاریخ 4 تیر در پیست پل ریچارد برگزار شود.

 

به نوشته نشریه سان، از انگلیس هم خبر می‌رسد که امکان دارد گرندپری فرمول یک بریتانیا در پیست سیلوراستون به تعویق بیفتد. درک وارویک، ستاره سابق فرمول یک و رئیس پیشین اتحادیه رانندگان مسابقه بریتانیا، اعلام کرد که ستوارت پرینگل، رئیس گرندپری انگلیس چاره‌ای جز به تعویق انداختن این مسابقه را ندارد. این مسابقه طبق برنامه قرار است در تاریخ 29 تیر برگزار شود.

 

در همین حال گفته می‌شود که رؤسای مسابقات فرمول یک در نظر دارند در سناریویی شبیه آنچه مقامات فوتبال دنیا در سر دارند، مسابقات‌شان را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند.

دیدگاه‌ها