کد خبر : 1678534 | 26 فروردين 1399 ساعت 19:50 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل ماندن گیگز در یونایتد؟ انتقال بکام به رئال مادرید

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، می گوید که هیچ گاه علاقه ای به جدایی از جمع شیاطین سرخ نداشته است.

دلیل ماندن گیگز در یونایتد؟ انتقال بکام به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دو چهره نمادین اولدترافورد یعنی رایان گیگز و دیوید بکام در بهترین دوران فوتبال خود بودند، شایعات زیادی درباره جدایی آنها از جمع شیاطین سرخ به گوش رسید. با وجود این که هم بکام و هم گیگز عضوی ثابت از تیم سر الکس فرگوسن بودند اما ستاره انگلیسی در تابستان ۲۰۰۳ تصمیم به جدایی از یونایتد و انتقال به رئال مادرید گرفت.

 

 

1360411

 

 

رایان گیگز حالا مدعی شده که جدایی دیوید بکام یکی از دلایل ماندن او در منچستر یونایتد بوده است اما با این حال وی تصمیم جدی برای ترک اولدترافورد نداشته است. گیگز در این باره گفت: " شما به عنوان یک فوتبالیست همواره به دنبال چالش هستید. من فکر می‌کنم که این موضوع در منچستریونایتد وجود داشت. در شروع هر فصل ما به دنبال دفاع از قهرمانی در لیگ برتر و فتح چمپیونزلیگ بودیم بنابراین همواره چالش‌های بزرگی وجود داشت."

 

گیگز در ادامه گفت: " در تابستان سال ۲۰۰۳ بود که دیوید بکام از منچستریونایتد خارج شد و به رئال مادرید پیوست. در همان سال صحبت هایی در رابطه با پیوستن من به اینتر نیز مطرح شده بود. صحبت‌های زیادی در رابطه با رفتن یکی از ما دو نفر وجود داشت و این دیوید بود که آنجا را ترک کرد. من هیچ وقت نمی خواستم از یونایتد جدا شوم چرا که در جایی بازی می کردم که به آن علاقه‌مند بودم."

 

 

1402715

دیدگاه‌ها