کد خبر : 1678546 | 26 فروردين 1399 ساعت 20:27 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو- رئال مادرید؛ در آستانه یک وداع تلخ

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، دوران سختی را در این تیم سپری می کند و به نظر می رسد که به پایان کار خود در این تیم نزدیک شده است.

مارسلو- رئال مادرید؛ در آستانه یک وداع تلخ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، یکی از بازیکنانی که این روزها زیر ذره بین رئال مادرید قرار گرفته، مدافع برزیلی این تیم یعنی مارسلو است. او نه تنها یک فصل سخت را پشت سر گذاشت بلکه از سوی دو رقیب دیگر یعنی سرخیو رگیلون که حالا به صورت قرضی در سویا توپ می‌زند و فرلان مندی فرانسوی تحت فشار قرار گرفته است.

 

فرلان مندی که در تابستان از لیون به رئال مادرید پیوست، در این فصل بازی های بیشتری نسبت به مارسلو برای رئال مادرید انجام داده و به نظر می رسد که زیدان اعتماد زیادی به او دارد. از طرف دیگر وقتی مدافع فرانسوی در ترکیب رئال مادرید حضور دارد، به نظر می رسد که این تیم وضعیت بهتری را در منطقه چپ دفاعی تجربه می‌کند.

 

 

1455136

 

 

تقریباً ۱۳ سال از حضور مارسلو در سانتیاگو برنابئو می‌گذرد. او طی این سال ها یکی از ارکان موفقیت رئال مادرید بوده است. همچنین می‌توان از این ستاره برزیلی به عنوان یکی از دلایل چهار قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا طی سال‌های گذشته یاد کرد.

 

با این حال خوب یا بد به نظر می‌رسد که پایان دوران مارسلو در رئال مادرید فرارسیده است؛ اتفاقی که در یکی دو فصل اخیر نشانه های آن کاملا مشخص بوده است.

دیدگاه‌ها