کد خبر : 1678687 | 27 فروردين 1399 ساعت 14:45 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

ستاره مراکشی، قربانی انتقال هالند به رئال مادرید

اشرف حکیمی ستاره مراکشی پس از پایان قرارداد قرضی اش باید به رئال برگردد ولی مشخص نیبست که باشگاه مادریدی چنین قصدی داشته باشد.

ستاره مراکشی، قربانی انتقال هالند به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی ستاره مراکشی در آخرین ماه های حضورش قرضی اش در بروسیا دورتموند به سر می برد. او در پایان فصل باید به رئال برگردد؛ باشگاهی که تا 2021 با آن قرارداد دارد ولی هنوز مشخص نیست که باشگاه مادریدی خواهان حفظ اوست یا خیر.

اشرف به دلیل درخشش فوق العاده خود در دورتموند، حالا تیم های بزرگی را خواهان حود می بیند. دورتموند نیز قصد حفظ او را دارد ولی مشخص نیست که آنها او را به صورت قطعی می خواهند یا همچون سابق به صورت قرضی.

 

 

1488927

 

 

اشرف که قابلیت بازی در هر دو پست دفاع راست و چپ را دارد و به عنوان بال نیز در دورتموند خوش درخشیده، کار سختی در رقابت با دنی کارواخال و فرلاند مندی خواهد داشت. تابستان پیش رو سرخیو رگیلون که از رئال به صورت قرضی راهی سویا شده نیز بازخواهد گشت و بعید به نظر می رسد زیدان اشرف را برای منطقه چپ بخواهد.

رئال سه راه پیش رو دارد. یا اشرف را برگرداند و به او وعده جایگاه ثابت بدهد یعنی همان چیزی که باب میل ستاره مراکشی است یا او را به دورتموند واگذار کند یا پس از بازگرداندن، با قیمتی بالا او را به باشگاهی دیگر منتقل کند.

 

 

1489841

 

 

به نظر می رسد با توجه به رابطه بسیار خوب سران دو باشگاه رئال و دورتموند، احتمال ماندنی شدن اشرف در آلمان بالا باشد. رئال می تواند به این طریق زمینه برای جذب ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند را نیز هموار کند. در واقع اشرف قربانی انتقال هالند خواهد شد.

اشرف که در صورت بازگشت به رئال به صورت خودکار قراردادش دو ساله تمدید خواهد شد و دستمزدش نیز به سطح بازیکنان تیم اول ارتقا داده خواهد شد. او در 65 بازی برای دورتموند، 10 گل زده و 17 پاس گل نیز داده است تا در وبسایت ترانسفرمارکت، ارزشی 10 برابر نسبت به دو سال پیش پیدا کند(55 میلیون یورو)

 

دیدگاه‌ها