کد خبر : 1678700 | 27 فروردين 1399 ساعت 16:19 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

با توجه به اختصاص هر کمپ به یک تیم 

21 کمپ برای میزبانی از تیم‌های جام‌جهانی آماده شد

مدیر ساخت کمپ های تمرینی برای جام جهانی 2022 می گوید تاکنون 21 ورزشگاه برای تمرین تیم های حاضر در این بازی ها را ساخته اند و باید 11 محل تمرین برای دیگر تیم ها نیز در مدت زمان باق مانده آماده شود.

21 کمپ برای میزبانی از تیم‌های جام‌جهانی آماده شد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه امروز در مصاحبه ای با مدیر ساخت کمپ های تمرینی جام جهانی 2022 روشن کرد که هنوز تعدادی از کمپ های تمرینی برای تیم های حاضر در این بازی ها ساخته نشده اند. 

 

محمد آل عطوان، مدیر ساخت پروژه کمپ های تمرینی تیم های حاضر در بازی های جام جهانی 2022 قطر تأیید کرد که قطری ها می خواهند برای هر 32 حاضر در این بازی ها کمپ تمرینی جداگانه بسازند و در این میان روند پیشرفت کار برای آنها بسیار خوب بوده است چرا که تاکنون موفق شدند 21 کمپ را برای تیم های حاضر در این بازی ها آماده کرده اند و در مدت زمان باقی مانده تا آغاز بازی تنها باید 11 کمپ دیگر بسازند. 

 

او در این باره ادامه داد: هریک از کمپ ها شامل دو ورزشگاه و یک ساختمان برای استراحت و امور خدماتی مربوط به تیم های مختلف است. البته تعدادی از این کمپ ها پیش از این و در زمان میزبانی قطری در جام خلیج فارس و در سال 2019 و جام جهانی جوانان ساخته شده بود. 

 

آل عطوان ادامه داد: همانطور که گفتم هر کمپ دو زمین تمرین به اندازه زمین های واقعی فوتبال، مجهز به تمامی امکانات مورد تایید فیفا و بالاترین سطح استاندارد است. کیفیت چمن استفاده شده یکی از بهترین کفپوش های چمن ورزشی در جهان به حساب می آید. ساختمان های ساخته شده در این کمپ ها نیز شامل اتاق رختکن، یک اتاق سخنرانی، اتاق های فنی مورد نیاز مربیان، حمام ها و اتاق های آموزشی است که شامل تجهیزات ورزشی برای آموزش و تجهیزات است.

دیدگاه‌ها