کد خبر : 1678711 | 27 فروردين 1399 ساعت 17:02 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کای هاورتز:

هاورتز: آماده‌ام قدم بزرگی در دوران حرفه‌ای ام بردارم

کای هاورتز، هافبک بایرلورکوزن، تایید کرد که برای تجربه یک چالش جدید در لیگ های خارجی و برداشتن یک قدم بلند در دوران حرفه‌ای‌اش آماده است.

هاورتز: آماده‌ام قدم بزرگی در دوران حرفه‌ای ام بردارم

به گزارش "ورزش سه"، هاورتز که از سال 2016 به تیم اول لورکوزن راه پیدا کرده، در این مدت 145 بازی در همه رقابت ها برای این تیم انجام داده و خود را به عنوان یکی از ستاره های بوندس لیگا معرفی کرده است.

این ستاره 20 ساله در 34 دیدار این فصل هم 8 گل زد و 10 پاس گل داد و کمک کرد تا تیم پیتر بوش در رتبه پنجم بوندس لیگا قرار بگیرد. هاورتز 7 بازی ملی هم در کارنامه دارد و گفته می شود باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

این ملی پوش آلمانی اعلام کرد که از بودن در بای آره‌نا راضی است اما تایید کرد که در صورت دریافت یک پیشنهاد مناسب، آماده است تا قدم بعدی را در دوران حرفه‌ای اش بردارد.

 

1421637

 

هاورتز به اشپورت بیلد گفت:" من آماده ام تا قدم بزرگی بردارم. من چالش ها را دوست دارم. به نظرم، این شامل باشگاه های خارجی هم می شود.

لورکوزن باشگاه بزرگی است و  من احساس خوبی از بودن در اینجا دارم. من همیشه این را گفته ام اما البته که می خواهم در مقطعی، قدم بعدی را در دوران حرفه ای ام بردارم."

او همچنین اعلام کرد که برای انتخاب باشگاه آینده، کار کردن زیر نظر یک مربی خوب برایش اهمیت زیادی دارد:" مربی برایم بسیار مهم است. باید مناسب من باشد. این را می توانید در مورد مربی خودمان، پیتر بوش، ببینید. به نظر من، انتخاب مربی، جهت گیری ورزشی باشگاه را به خوبی نشان می دهد."

دیدگاه‌ها