کد خبر : 1678722 | 27 فروردين 1399 ساعت 17:53 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران فوتبال ما عادت به دروغگویی کرده اند

کمالوند: چرا از اول مبلغ قرارداد کی‌روش را نگفتید؟

مربی باتجربه فوتبال ایران می گوید عدم شفاف سازی و پنهان کاری ها کار را به جایی رسانده که مشکلات زیادی را تجربه کنیم.

کمالوند: چرا از اول مبلغ قرارداد کی‌روش را نگفتید؟

 

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی سابق تراکتور، نفت آبادان، گسترش فولاد و پارس جنوبی جم با حضور روی خط تلفنی برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش صحبت های جالبی انجام داد. او در پاسخ به سوال امیرحسین طبسی مجری برنامه درباره عدم شفاف سازی در فوتبال ایران و ماجرای پاداش های کارلوس کی روش عنوان کرد: من نمی دانم صحت و سقم مطالب بیان شده درباره پاداش کی روش چگونه است. چون خود کی روش در اینستاگرامش توضیح داد و فدراسیون هم تکذیب کرد. امروز هم مارکار آقاجانیان اعلام کرده این پول برای مبلغ قرارداد کی روش بوده است.

 


وی ادامه داد:با این حال اما من حرف دیگری دارم. آیا کی روش خود شخصا از خزانه داری فدراسیون پول برداشت کرده؟ حتما کاغذی چیزی وجود دارد. حرف من این است که چرا از اعلام شفاف رقم قرارداد مربیان خارجی واهمه داریم. نه فقط کی روش برای همه مربیان خارجی دیگر هم اینطور بوده است. چرا در انگلیسی روز قرارداد گواردیولا کاملا شفاف می گویند فلان قدر مبلغ قرارداد است. ما چرا پنهان می کنیم؟ از چه می ترسیم؟ چرا مردم نباید بدانند قرارداد سرمربی تیم ملی چقدر است؟ این اتفاق که می افتد، بعد از 8 ماه یک نفر می گوید دو میلیون یورو به آقای ویلموتس پول دادیم. البته این مسائل ربطی به فوتبال هم ندارد.در همه جای کشور اینگونه است. امروز شنیدم سازمان بازرسی اعلام کرده 4.8 میلیارد دلار گم شده و رییس محترم قوه قضاییه دستور پیگیری داده است. این چیزها در همه جای کشور وجود دارد.

 


سرمربی سابق تراکتور همچنین گفت: می گویند مربی نخواسته مبلغ قراردادش مشخص باشد. چطور فقط در ایران اینگونه است؟ ما عادت به پنهان کاری کرده ایم؟ اصلارقم قرارداد کی روش 5 میلیون یورو باشد، ایا با توجه به نتایج خوب او مردم ایرادی می گیرند که چرا رقم اینقدر است؟ شما استقلال و پرسپولیس را ببینید؛ 20 سال است هیچ کس نمی داند این دو باشگاه چقدر بدهی دارند؟ متاسفانه همه دروغ می گویند و عاقبت دروغ هم جزاین نمی شود که یک مربی مثل ویلموتس را بیاوریم و به خاطر دو برد جلوی هنگ کنگ و کامبوج میلیارد ها تومان بدهکارش شویم.

 


کمالوند افزود: عمق فاجعه را چیزی می گویم تا متوجه شوید. چند روز قبل آقای کفاشیان در تلویزیون رسما اعلام کرد ما سر فیفا و ای اف سی را کلاه گذاشتیم. یعنی دروغ گفته ایم. ما در چه موضوعی روراست بوده ایم؟ همه چیز را پنهان کردیم و دوست نداریم شفاف سازی انجام دهیم. دیروز باشگاه بارسلونا میزان دقیق ضرر خود بابت بیماری کرونا را اعلام کرد، اما ما هنوز نفهمیدیم کمپ مرحوم حجازی متعلق به استقلال هست یا نه.


وی خاطرنشان کرد: یادم هست زمانی خواستند قراردادها را منتشر کنند. شرایط طوری شد که فوق ستاره فوتبال ایران در سایت سازمان لیگ قراردادش از بازیکن درجه سه بیشتر نوشته شد. نتیجه این شد که باشگاه ها دو قرارداد امضا می کردند و یکی را به سازمان لیگ می دادند. اینجا هم پنهان کاری و دروغ وجود داشت.

 

دیدگاه‌ها