کد خبر : 1678867 | 28 فروردين 1399 ساعت 15:55 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز عملیات برای نجات برند مشهور آلمانی

کمپانی آدیداس برند مشهور آلمانی که در پی شیوع کرونا متحمل ضرر اقتصادی زیادی شده، دست به دامان بانک ها و شرکت های مالی برای نجات خود شده است.

آغاز عملیات برای نجات برند مشهور آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک ماه است که به دلیل شیوع کرونا تمام رقابت های ورزشی تعطیل شده اند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی از سر گرفته خواهند شد. به خصوص تعطیلی فوتبال روی کمپانی های تولید کننده البسه ورزشی همچون "آدیداس"، تاثیر منفی زیادی گذاشته است.

 

 

1491205

 

 

چندی پیش آدیداس اعلام کرد که قادر به پرداخت اجاره بهای تاسیسات خود نیست اما سپس ضمن عذرخواهی اعلام کرد که مبالغ موردنظر را پرداخت کرده است. سود سهام این کمپانی متوقف شده و 65 درصد دستمزد کارکنانش نیز کاهش پیدا کرده است.

مدیران آدیداس اعلام کرده بودند که با نصف شدن فروش محصولات شان، برای بقا نیاز به کمک های مالی خواهند داشت. طبق ادعای بیلد، قرار است از سوی بانک "KFW"، مبلغ 2.4 میلیارد یورو به صورت وام به این کمپانی پرداخت شود. 600 میلیون دلار دیگر نیز از سوی چند موسسه مالی اعتباری دیگر به آدیداس پرداخت خواهد شد تا در شرایط کنونی بتواند توازن اقتصادی خود را تضمین کند.

پس از شیوع کرونا بسیاری از فروشگاه های آدیداس در سراسر نقاط دنیا تعطیل شده اند. اتفاقی که در صورت تداوم، شرایط را دشوارتر نیز خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها