کد خبر : 1678892 | 28 فروردين 1399 ساعت 18:36 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

دی ماریا:

قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال، حس خاصی داشت

ستاره سابق رئال مادرید به دفاع از عملکرد خود در این تیم پرداخت و فتح لیگ قهرمانان را اتفاقی ویژه دانست.

قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال، حس خاصی داشت

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا از سال 2010 تا 2014 بازیکن رئال بود و در کنار دیگر ستاره های این تیم، موفق به فتح یک لیگ قهرمانان، یک لالیگا، یک سوپرکاپ اسپانیا و دو کوپا دل ری شد. نقش او در بسیاری از گل های رونالدو مشهود بود و وقتی از رئال راهی یونایتد شد، رونالدو یکی از ناراحت ترین بازیکنان رئال بود. دی ماریا در تیم ملی آرژانتین نیز سال هاست با مسی هم تیمی است.

 

 

1474409

 

 

دی ماریا درباره حضور در فوتبال اروپا گفت:« بنفیکا ایستگاه نخست من در اروپا بود. من یک فصل و نیم در روساریو سنترال بازی کردم و مورد توجه بنفیکا قرار گرفتم. بنفیکا سهم به سزایی در زندگی من و خانواده ام داشت. آنها همه چیز به من دادند. بنفیکا خانه نخست من بود و همیشه خود را مدیون این تیم دانسته ام.»

 

دی ماریا ادامه داد:« پیوستن به رئال مادرید یک پرش بزرگ برای من بود. بسیاری به خاطر عملکرد ضعیف در جام جهانی 2010 از من انتقاد کردند اما مورینیو بسیار به من اعتماد داشت. عملکرد من در رئال فصل به فصل بهتر و بهتر شد و نشان دادم که شایستگی پوشیدن پیراهن این تیم را دارم. در آخرین فصل که هم توانستم قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورم.

 

 

1435493

 

 

 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حس خاصی داشت. این رقابت را با هیچ جامی نمی توان مقایسه کرد. در بالا بردن جام جهانی اما بد شانس بودیم. در جام جهانی 2014 تا آستانه جام پیش رفتیم اما شانس با من یار نبود با این حال لیگ قهرمانان اروپا را یک جام خاص است بالای سر بردم. بسیار خوشحالم که در کسب دهمین قهرمانی رئال نقش داشتم.»

 

دی ماریا درباره پاری سن ژرمن گفت:« من الان در یک تیم بزرگ و سرشناس بازی می کنم. با پاری سن ژرمن قهرمانی های زیادی به دست آورده ام و تنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مانده که امیدوارم به آن هم دست پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها