کد خبر : 1678908 | 29 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 46.3K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر مسیر احتمالی سردار از ایتالیا به لیگ جزیره

آزمون گزینه جانشینی واردی در لستر سیتی

سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ در روزهای اخیر تبدیل به یکی از مهره های پرسر و صدای نقل و انتقالات فوتبال اروپا شده است.

آزمون گزینه جانشینی واردی در لستر سیتی  

به گزارش" ورزش سه" بعد از ناپولی که اصرار و علاقه زیادی را به آزمون نشان داده حالا اخبار جدیدی از پیشنهاد جدی لسترسیتی برای جذب این ستاره ایرانی زنیت به گوش می رسد. اسپورت لنز امروز در گزارشی درباره سردار آزمون نوشت:"لستر، اورتون و وستهام علاقه زیادی به جذب آزمون دارند." 


براساس گزارش هایی که از ایتالیا رسیده اورتون و وستهام نیز به جمع مشتریان سردار آزمون اضافه شده اند. آزمون در این فصل 14 گل زده و 7 پاس گل هم داده است. با این وجود به نظر می رسد این مهاجم 25 ساله یک انتخاب خوب می تواند برای روباه ها(لستر سیتی) باشد. گفته می شود لستر سیتی تابستان گذشته مذاکرات اولیه را با باشگاه زنیت شروع کرده است. راجرز باید به دنبال یک جانشین برای جمی واردی باشد و به نظر می رسد آزمون بهترین گزینه به حساب می آید.


موضوع جالب اما این است که باید دید آیا روباه ها در هفته آتی برای جذب این بازیکن اقداماتی را انجام می دهند یا خیر؟ قیمت حدودی آزمون در حدود 30 میلیون پوند تخمین زده می شود و لستر مطمئنا پشتوانه پرداخت چنین مبلغی را دارد. آن ها باید به سرعت اقدامات لازم را انجام بدهند تا بتوانند در برابر رقبایشان در مسیر جذب این بازیکن به پیروزی برسند.


با این وجود لستر یک مزیت و امتیاز بزرگ نسبت به دیگر رقبایش دارد و چرا که آن ها شانس خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده دارند در حالی وستهام برای بقا می جنگد. اگر دلایل فوتبالی و  پیشرفت در نظر گرفته باشد آزمون به جای وستهام به لستر خواهد پیوست.

 

1491315

دیدگاه‌ها