کد خبر : 1678961 | 29 فروردين 1399 ساعت 12:00 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

 تقاضای دنیل لوی از مربی‌ای که اخراج کرد

درخواست تاتنهام از پوچتینو؛ دستمزدت را کم کن!

رئیس باشگاه تاتنهام با مائوریسیو پوچتینو سرمربی اخراجی این تیم تماس گرفته و از او خواسته برای کمک به باشگاه با کاهش دستمزد 8.5 میلیون پوندی‌اش موافقت کند.

درخواست تاتنهام از پوچتینو؛ دستمزدت را کم کن!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا باشگاه‌های فوتبال را با معضلات بغرنجی روبرو کرده، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام با سرمربی اخراجی این تیم مائوریسیو پوچتینو تماس گرفته و از او خواسته برای کمک به باشگاه در این شرایط با کاهش دستمزد 8.5 میلیون پوندی خود موافقت کند.

 

1491332

 

زمانی که تاتنهام سرمربی سابقش پوچتینو را اخراج کرد با او به توافق رسید که تا زمانی که پوچه شغل جدیدی پیدا می‌کند به پرداخت دستمزدش ادامه دهد. اما حالا که بحران اقتصادی باشگاه را با مشکل بزرگی مواجه کرده دنیل لوی رئیس تاتنهام با پوچه که فعلا بیکار است مذاکره کرده و خواهان این است که برنامه جدیدی برای پرداخت دستمزد او بین دو طرف مورد توافق قرار بگیرد.

 

1491333

 

پوچتینو که از چند باشگاه بزرگ اروپایی مثل منچستر‌یونایتد، منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان مقاصد احتمالی‌اش نام برده شده همچنان بی‌کار است و در نتیجه تاتنهام همچنان باید به پرداخت دستمزد به او ادامه دهد. زمانی که در ماه نوامبر پوچتینو بعد از  رساندن تاتنهام به فینال چمپیونزلیگ اخراج شد مدیران باشگاه گمان نمی‌کردند تا چندین ماه بعد مجبور به پرداخت دستمزد او باشند چون معتقد بودند پوچتینو خیلی سریع مشغول به کار خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها