کد خبر : 1679093 | 30 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوزادی که قرنطینه را برای تراشتگن لذت‌بخش کرده

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا می‌گوید بحران کرونا با وجود همه دشواری‌ها برای او که تازه پدر شده، نکات مثبتی هم داشته است.

نوزادی که قرنطینه را برای تراشتگن لذت‌بخش کرده

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا که دقیقا چند هفته پیش از شروع قرنطینه گسترده در اسپانیا به دلیل اپیدمی کرونا، برای اولین بار پدر شده می‌گوید این بحران با وجود همه دشواری‌ها برای او نکات مثبتی هم داشته است. تراشتگن اگر کرونا نبود این روزها باید هم برای بارسلونا به میدان می‌رفت و هم خود را برای شرکت در رقابتهای یورو2020 آماده می‌کرد ولی او حالا در خانه به سر برده و می‌تواند ساعت‌ها در کنار فرزند تازه به دنیا آمده‌اش باشد.

 

1491469

 

تراشتگن 27ساله در ماه دسامبر برای اولین بار پدر شد. او حالا به جای اینکه هر روز به مجموعه تمرینی بارسلونا رفته و ساعتها از خانه دور باشد، در قرنطینه خانگی است و می‌تواند از حضور در کنار فرزند سه ماهه‌اش لذت ببرد. تراشتگن می‌گوید با اینکه چند ماه اول پدر شدن برایش بسیار دشوار بوده ولی حالا از شرایط قرنطینه بسیار لذت می‌برد.

 

دروازه‌بان آلمانی بارسا در این باره گفت:" حتی در شرایط خیلی منفی‌ای مثل اپیدمی کرونا نکات مثبت هم وجود دارد. ما می‌توانیم در کنار خانواده‌هایمان باشیم، به خصوص این روزها که پسرم به سرعت در حال بزرگ شدن است. من از اینکه در کنارش هستم لذت می‌برم. البته اوایل به خاطر اینکه نمی‌توانستیم از دستش بخوابیم برایمان سخت بود ولی حالا رابطه من و دنی خیلی خوب شده".

 

تراشتگن در ادامه گفت:" من و همسرم شیفت تعیین کرده‌ایم و یک شب من بالای سر پسرمان کشیک می‌کشم و یک شب او. با وجود اینکه شرایط اپیدمی فعلی اصلا جالب نیست ولی همه باید سعی کنیم در کنار هم باشیم و از این در کنار هم بودن تا جای ممکن لذت ببریم".

 

دیدگاه‌ها