کد خبر : 1679236 | 30 فروردين 1399 ساعت 20:55 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: زلاتان در سطح رونالدو و مسی است

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، تمجید ویژه‌ای از ستاره سوئدی میلان یعنی زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

مانچینی: زلاتان در سطح رونالدو و مسی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس‌های فراوان بود که زلاتان ابراهیموویچ در نقل و انتقالات زمستانی میلان را به عنوان یکی آخرین تیم های دوران فوتبال خود انتخاب کرد تا یک بار دیگر به روسونری بازگشته باشد. بعد از ورود ستاره سوئدی، عملکرد میلان به شکل کاملا محسوسی پیشرفت کرده اما با این حال گفته می‌شود که زلاتان در پایان فصل سن سیرو را ترک خواهد کرد.

 

 

1477186

 

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا یعنی روبرتو مانچینی حالا تمجید ویژه‌ای از ستاره ۳۸ ساله میلان انجام داده است. روبرتو مانچینی در این باره گفت: " زلاتان به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تمام دوران به یاد آورده خواهد شد. من او را در سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می‌دهم. او هر کجا که رفت به قهرمانی لیگ رسید و گل های زیادی نیز به ثمر رساند.

 

او در فصل جاری نیز عملکرد خوبی برای میلان ارائه داده اما نمی‌دانم برنامه اش برای آینده چیست."

 

مانچینی در رابطه با احتمال بازگشت ماریو بالوتلی به تیم ملی ایتالیا نیز گفت: " اگر او فقط به فوتبال فکر کند و کاری را که باید انجام دهد را انجام بدهد، درهای تیم ملی برای او باز می شود؛ مانند بسیاری از بازیکنان دیگر. ماریو بازیکن با کیفیتی است و همه چیز فقط به خود او بستگی دارد. "

 

 

1490791

 

 

مانچینی در پایان پیرامون ادعای ماسیمو موراتی، مدیرعامل سابق اینتر، مبنی بر توانایی این تیم در جذب لیونل مسی نیز گفت: "من مطمئنم اگر موراتی هنوز هم رئیس اینتر بود، برای جذب لیونل مسی تلاش خود را انجام می داد. از این گذشته او رونالدو برزیلی را به اینتر آورد؛ کسی که در آن زمان یکی از بهترین مهاجمان جهان بود."

دیدگاه‌ها