کد خبر : 1679252 | 30 فروردين 1399 ساعت 22:24 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

جو کول:

لمپارد باید از کار منچستریونایتد تقلید کند

جو کول، هافبک سابق چلسی ابراز امیدواری کرد فرانک لمپارد بازیکنان باتجربه این تیم را حفظ کند.

لمپارد باید از کار منچستریونایتد تقلید کند

 

به گزارش "ورزش سه"، فرانگ لمپارد در دوره حضور در چلسی دست به انقلاب بزرگی زده و بازیکنان جوان فراوانی را به ترکیب اضافه کرده است. اخبار حاکی از احتمال بازیکنان باتجربه ای چون اولیویه ژیرو، ویلیان و پدرو از چلسی در تابستان است و جو کول امیدوار است این اتفاق در فصل نقل و انتقالات رخ ندهد.

 

1491612

 

جو کول گفت: "چلسی کار درستی انجام داده و برای بازیکنان جوان ارزش قائل شده و آنها نیز عملکرد شگفت انگیزی در طول مسابقات ارائه داده اند. اما ژیروو، ویلیان و پدرو سه بازیکن بزرگ در کلاس جهانی هستند که واقعا برای این باشگاه بسیار خوب کار کرده اند، خصوصا ویلیان که بازیکنی افسانه ای برای باشگاه بوده و بازیکنان و هواداران او را دوست دارند.

 

من امیدوارم این بازیکنان باتجربه نیز بخشی از این تیم جدید و هیجان انگیز که در حال ساخته شدن است، باشند. فرانک لمپارد باید از کار منچستریونایتد در گذشته تقلید کند، یونایتد بازیکنانی چون رایان گیگز، پل اسکولز و گری نویل و تجربه آنها استفاده کرد. من فکر می کنم که آنها همه بازیکنانی در کلاس جهانی هستند و یافتن جایگزین برای این سه نفر دشوار خواهد بود. البته بازیکنان باتجربه نیز باید نقش را پذیرفته و قبول کنند که ممکن است مانند گذشته دیگر به کرات در ترکیب چلسی قرار نگیرند."

دیدگاه‌ها