کد خبر : 1679288 | 31 فروردين 1399 ساعت 09:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

داوید سیلوا، مربی بعدی دست‌پرورده پپ؟

داوید سیلوا ستاره اسپانیایی منچسترسیتی می‌گوید بعد از بازنشستگی ممکن است به دنیای مربی‌گری وارد شده و به عنوان دستیار پپ گواردیولا فعالیت کند.

داوید سیلوا، مربی بعدی دست‌پرورده پپ؟

به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی که برای خداحفظی با منچسترسیتی آماده می‌شود می‌گوید ممکن است بعد از آویختن کفش‌هایش به دنیای مربی‌گری وارد شده و به عنوان دستیار سرمربی بزرگ این تیم، پپ گواردیولا فعالیت کند.

 

1491638

 

داوید سیلوای 34ساله آخرین ماه‌های قراردادش با سیتی را سپری می‌کند. سیلوا قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و قصد دارد بعد از ده سال حضور در انگلیس چالش دیگری را تجربه کند. سیلوا هنوز برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد ولی می‌گوید در آینده نزدیک چاره‌ای جز این نخواهد داشت و برای آن زمان برنامه‌هایی دارد.

 

سیلوا در گفتگو با تلویزیون منچسترسیتی گفت:" من اوایل علاقه‌ای به مربی‌گری نداشتم ولی همینطور که زمان می‌گذرد علاقه‌ام بیشتر می‌شود. شاید وقتی بازنشسته شدم به دنیای مربی‌گری وارد بشوم. البته هنوز کاملا مطمئن نیستم چون دلم می‌خواهد چند سال دیگر بازی کنم".

 

1491639

 

داوید سیلوا در دوران فوتبالی خود با تعدادی از مربیان بزرگ دنیا کار کرده و تجربیات گرانبهایی آموخته. او در حال حاضر زیر نظر پپ گواردیولا کار می‌کند و از جمله مربیانی که سابقه کار با آنها را دارد می‌توان به کلودیو رانیری، رونالد کومان، اونای امری، لوئیس آراگونس و ویسنته دل‌بوسکه اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها