کد خبر : 1679297 | 31 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

توتی: تا پالوتا رئیس رم باشد، من نیستم

فرانچسکو توتی می‌گوید تا زمانی که جیمز پالوتا رئیس باشگاه آ اس رم باشد حاضر نیست حتی به آنجا قدم بگذارد.

توتی: تا پالوتا رئیس رم باشد، من نیستم

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم از نحوه به پایان رسیدن دوران فوتبالی‌اش در این باشگاه به شدت عصبانی و دلخور است و می‌گوید تا زمانی که جیمز پالوتا رئیس باشگاه باشد حتی حاضر نیست پایش را به زمین تمرین این تیم بگذارد.

 

1491641

 

توتی که اسطوره باشگاه رم به حساب می‌آید در سال 2017 بعد از  786 بازی برای این تیم و به ثمر رساندن 307 گل، کفش‌هایش را آویخت و در باشگاه محبوش نقشی مدیریتی عهده‌دار شد. اما سال گذشته میلادی تنش‌هایی در رابطه توتی و باشگاه رم پیش آمد که در نهایت به قطع همکاری 30ساله او با جیلاروسی انجامید.

 

توتی حالا می‌گوید همچنان از دست جیمز پالوتی رئیس باشگاه عصبانی است و حتی نمی‌تواند برای تماشای تمرین و بازی پسرش کریستین با پیراهن تیم زیر 15سال رم به باشگاه برود.

 

توتی در یک لایو اینستاگرامی گفت:" ببینید، تا وقتی شرایط اینطور باشد من به تریگوریا، مجموعه تمرینی باشگاه قدم نمی‌گذارم. هر دفعه که کریستین را پیاده می‌کنم که سر تمرین برود، خودم بیرون درهای باشگاه منتظر می‌مانم. بعضی وقتها در ماشین می‌نشینم و احساس می‌کنم بعد از 30 سال در رم دلم می‌خواهد گریه کنم. حالا دیگر  نمی‌توانم به باشگاه محبوبم قدم بگذارم".

 

1358204

 

 توتی در ادامه صحبتهایش گفت:" من نمی‌خواستم بازنشسته شوم چون از نظر بدنی شرایط خوبی داشتم. چرا باید فوتبال را کنار می‌گذاشتم؟ ولی دلم نمی‌خواست همه آن سالهای در آ‌اس رم را خراب کنم و این بود که تصمیم گرفتم به جای اینکه تا یک سال دیگر به باشگاه دیگری ملحق شوم همان زمان بازنشسته شوم. من نه احمق هستم و نه یک بچه ده ساله. ولی در جریان تمرین‌ها آنقدر عقل دارم که متوجه شدم از نظر بدنی و روحی آمادگی لازم برای فوتبال بازی کردن را دارم یا نه".

 

دیدگاه‌ها