کد خبر : 1679323 | 31 فروردين 1399 ساعت 13:32 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

او هم باید به ما حق رشد بدهد

پاسخ عجیب مالک ملوان به شکایت سرمربی تیم ملی!

مالک باشگاه ملوان ملوان می گوید جلسه ای که در فدراسیون فوتبال برگزار کرد باعث افزایش آگاهی او در مورد قرارداد بازیکنان خارجی شد.

پاسخ عجیب مالک ملوان به شکایت سرمربی تیم ملی!

به گزارش ''ورزش سه''، پژمان نوری در پایان جلسه در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی بود مخصوصا برای ما که دو پرونده خارجی داریم و باید به تعهدات و در مورد پاشنکو و اسکوچیچ عمل کنیم. در این جلسه آموزش دیدیم که چه قوانین در مورد دفاع از حقوق باشگاه در مورد پرونده های خارجی وجود دارد.

 

او در مورد کسر قرارداد بازیکنان فوتبال گفت: بازیکنان ملوان قراردادشان پایین است و تا همین جا هم زحمت کشیده اند. همین که ما بتوانیم پول هایشان را پرداخت کنیم اتفاق مثبتی است و تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد.

 

مالک ملوان در مورد قرارداد اسکوچیچ و شکایت او می گوید: ایشان شکایت کرده اند و پول شان را می خواهند ولی همانطور که از بازیکنان حق رشد می گیرند و این اتفاق رایجی است، ما هم باید بتوانیم از او حق رشد بگیریم چون اسکوچیچ در ملوان به فوتبال ایران معرفی شد و توانست به سرمربیگری تیم ملی برسد.

 

نوری در مورد تعطیلی لیگ و زمان شروع آن هم گفت: فکر می کنم تعطیلی لیگ اتفاق درستی بود چون باید سلامت  بازیکنان و هواداران حفظ می شود اما شروع دوباره آن انگیزه بازیکنان را کم می کنند چون آنها باید برای ٨ هفته بدنسازی کنند. امیدوارم در این باره تصمیم درستی گرفته شود.

دیدگاه‌ها