کد خبر : 1679326 | 31 فروردين 1399 ساعت 13:45 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: فوتبالیست‌ها باید دین خود را به مردم ادا کنند

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد از ستاره‌های لیگ برتری خواست برای کاهش دستمزدهایشان پیش‌قدم شده و در مبارزه با کرونا الگو باشند.

گیگز: فوتبالیست‌ها باید دین خود را به مردم ادا کنند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه عدم توافق بین مسئولین لیگ برتر انگلیس و اتحادیه بازیکنان این کشور بر سر کاهش سی درصدی دستمزدها در میانه بحران اپیدمی کرونا باعث شده بحث و جدل در این باره اوج بگیرد، رایان گیگز اسطوره ولزی منچستریونایتد از ستاره‌های لیگ برتری خواست در این شرایط شخصا برای کاهش دستمزدشان پیش‌قدم شده و به الگوهایی در مبارزه با کرونا تبدیل شوند.

 

1452130

 

گیگز که با پیراهن منچستریونایتد سیزده بار قهرمان لیگ برتر شده معتقد است حالا فرصتی پیش آمده که فوتبالیستها با استفاده از آن می‌توانند هم دین خود را به مردم ادا کرده و هم به الگوهایی شایسته تبدیل شوند.

 

رایان گیگز در این باره گفت:" من وقتی در هفده سالگی به یونایتد ملحق شدم برایان رابسون که کاپیتان تیم بود در حال جمع‌آوری کمک برای خرید یک اسکنر یک میلیون پوندی بود که قرار بود در بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرد که مادرم آنجا کار می‌کرد. من در این کار خیر خیلی به او کمک کردم و همانجا بود که فهمیدم ما فقط فوتبالیست نیستیم بلکه باید در مواقع ضروری هم برای دیگران الگو باشیم و هم دین‌مان را به جامعه ادا کنیم".

 

1276340

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" من همیشه این کار را کرده‌ام و اکثر هم‌تیمی‌هایم هم همینطور بودند. هم‌تیمی‌ها ما از گوشه و کنار دنیا، از آمریکای جنوبی و آفریقا هم که بودند واقعا سخاوتمند بودند، نه تنها از نظر پولی بلکه از نظر وقتی که در اختیار برنامه‌های خیریه می‌گذاشتند. البته بعضی از انتقادهای اخیر نادرست و ناراحت‌کننده بوده ولی من شک ندارم فوتبالیست‌های زیادی به زودی در این راه پیش‌قدم شده و به روند مبارزه با کرونا کمک خواهند کرد، هیمنطور که تا حالا خیلی‌ها برای کمک به کادر درمانی اقدام کرده‌اند".

 

دیدگاه‌ها