کد خبر : 1679366 | 31 فروردين 1399 ساعت 16:00 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت‌های کاراته در المپیک ادامه خواهد یافت

طباطبایی: درمان عباسعلی در تهران ادامه می یابد

رییس فدراسیون کاراته گفت: تلاشمان را ادامه می‌دهیم تا در المپیک هم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

طباطبایی: درمان عباسعلی در تهران ادامه می یابد

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن طباطبایی با اشاره به شرایط موجود در کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این شرایط مهم‌ترین اصل سلامت ورزشکاران است که در اولویت ما خواهد بود. زمانی که احساس کنیم سلامت ورزشکاران به مخاطره نمی‌افتد، با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا به تشکیل اردو‌ها اقدام می‌کنیم.

 

وی افزود: امیدوارم با ریشه‌کن شدن کرونا  شرایط بهتر شود تا ورزشکاران در رویداد‌های مختلف شرکت کرده و اردوهایشان را از سر بگیرند.

 

رییس فدراسیون کاراته عملکرد کارته ایران در سال 98 را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: تیم ملی کاراته عملکرد مناسبی داشت بطوریکه از 6 سهمیه موجود، 4 سهمیه را در بخش آقایان و بانوان به دست آوردیم. شرایط بسیار خوبی داریم و تلاشمان را ادامه می‌دهیم تا در المپیک هم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. از فرصت تعویق المپیک برای حضور قدرتمند در این رویداد استفاده می کنیم.

 

طباطبایی با ابراز  خرسندی از فرایند درمان و بهبودی حمیده عباسعلی گفت: اولین المپین بانوی کاراته ایران رباط صلیبی اش را در آلمان  با هماهنگی‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جراحی کرد. در حال فیزیوتراپی است و دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و قرار است از این پس روند درمان و دوره نقاهت خود را در تهران ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها