کد خبر : 1679411 | 31 فروردين 1399 ساعت 19:56 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته فوتسال برای جام جهانی برنامه‌ریزی می‌کند؛

اعلام زمان تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال

مسؤول کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال ارائه داد.

اعلام زمان تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر جنجال‌های زیادی به دلیل احتمال تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال ایران به وجود آمد و مخالفان و موافقان زیادی را به همراه داشت، اما ظاهرا قرار است این تیم به وجود بیاید و مجزا از تیم اصلی ایران کارش را پیش ببرد.

 

بعد از آنکه حسین شمس، عضو کمیته فنی فوتسال اعلام کرد به جمع‌بندی برای تشکیل تیم ملی «ب» رسیدند و آن را در فدراسیون فوتبال به مصوبه درآوردند، تعدادی از بازیکنان ملی پوش فوتسال و سید محمد ناظم‌الشریعه به این موضوع واکنش نشان دادند و مخالفت خود را با نحوه تشکیل این تیم عنوان کردند.

 

داوود پرهیزکار، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با "ورزش سه"، درباره تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال ایران اظهار کرد: قطعا این تیم در یک زمان مناسب و بعد از گذراندن شرایط خاص کشور بخاطر شیوع ویروس کرونا، تشکیل خواهد شد.

 

او ادامه داد: هر زمان تاییده‌های لازم را از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش دریافت کنیم، مسابقات را برگزار خواهیم کرد و تیم ملی «ب» را هم تشکیل می‌دهیم.

 

پرهیزکار در خصوص زمان تشکیل تیم «ب» فوتسال ابراز کرد: پیش‌بینی بنده این است که پس از مسابقات آسیایی و جام جهانی، این تیم تشکیل شود چون در حال حاضر تمام تمرکز ما روی دو رقابت‌های ملی پیش رو است. ضمن اینکه بعد از تشکیل تیم «ب»، رقابت‌های داخل سالن آسیایی و زیر ۲۰ سال را در پیش خواهیم داشت.

 

مسؤول کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: الان تمام فکر و ذکر ما تیم ملی فوتسال بزرگسالان است تا آماده‌سازی خوبی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی داشته باشد.

 

او عنوان کرد: ما در حال حاضر تنها در مرحله‌ای هستیم که بگوییم تیم «ب» تشکیل می‌شود ولی برای جزئیات بیشترِ آن، نیاز به جلساتی در کمیته فنی و با حضور کادر فنی تیم ملی داریم. هر کسی برای سرمربیگری تیم «ب» فوتسال ایران انتخاب شود، باید با تیم زیر ۲۰ ساله‌ها و بزرگسالان همسو باشد.

دیدگاه‌ها