کد خبر : 1679418 | 31 فروردين 1399 ساعت 20:44 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

تیری آنری گل می زد نیستلروی ناراحت می شد!

پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد به تمجید از رود فان نیستلروی پرداخت.

تیری آنری گل می زد نیستلروی ناراحت می شد!

به گزارش "ورزش سه"، در سال های حضور نیستلروی در یونایتد، این ستاره هلندی رقابت تنگاتنگی با تیری آنری برای کسب عنوان آقای گلی لیگ جزیره داشت. پل اسکولز مدعی شد نیستلروی همیشه نگران درخشش و گلزنی مهاجم آرسنال بود و وقتی این اتفاق رخ می داد او ناراحت می شد. رود فان نیستلروی پیش از پیوستن به رئال مادرید در سال 2006، در 219 بازی برای یونایتد 150 گل به ثمر رساند.

 

1491778

 

پل اسکولز گفت: "من یک فصل به عنوان بازیکن شماره 10 در کنار رود فان نیستلروی در ترکیب منچستریونایتد بازی کردم و روزهای خوبی داشتم که به آنها علاقمندم. نیستلروی یک گلزن واقعا بی رحم است. او فقط برای گلزنی زندگی می کرد.

 

هرگاه نیستلروی موفق به گلزنی نمی شد، اولین کاری که بعد از بازی و سوار شدن در اتوبوس تیم می کرد این بود که ببیند آیا تیری آنری موفق به گلزنی شده است یا خیر. اگر تیری آنری گلزنی کرده بود، او در کل مسیر به سمت به خانه با کسی صحبت نمی کرد زیرا او محو و مجذوب عنوان بهترین گلزن نه فقط در یونایتد، بلکه در لیگ برتر، در جهان، در همه جا بود.

 

من عاشق قدرت تمام کنندگی او بودم. نگاه کنید، من کنار مهاجمان فوق العاده ای مانند اندی کول، دوایت یورک، تدی شرینگهام، اوله گونار سولسشر و همچنین رابین فان پرسی بازی کرده ام. اما برای من رود فان نیستلروی بهترین مهاجم بود."

دیدگاه‌ها