کد خبر : 1679429 | 31 فروردين 1399 ساعت 22:19 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ تند پرسپولیس به اتهامات رقبا:

از ما می‌ترسید و به ما حسادت می‌کنید!

باشگاه پرسپولیس با بیانیه ای تند به صحبت های چند روز اخیر برخی از بازیکنان و پیشکسوتان رقیب سنتی، استقلال واکنش نشون داد.

از ما می‌ترسید و به ما حسادت می‌کنید!

پس از چند روز آرام، جو هواداری در فوتبال ایران دوباره به حالت ملتهب تغییر کرد. این بار برخی از پیشکسوتان و همچنین یک بازیکن تیم استقلال صحبت هایی بر علیه باشگاه پرسپولیس انجام دادند که در آن موفقیت چند سال اخیر این تیم را زیر سوال برده بودند. آن ها قهرمانی پرسپولیس را بادآورده، با امداد غیبی و در مجموع نا حق دانستند و اعلام کردند که اگر در انگلیس جام به لیورپول داده شود اینجا هم باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند.

 

این صحبت ها با واکنش های مختلفی در شبکه های اجتماعی روبرو شد. عمده واکنش ها از سوی هواداران پرسپولیس بود که یا خود به سراغ پیشکسوت و بازیکن رقیب رفتند و یا اینکه از باشگاه خواستند به آن واکنش نشان دهد و حالا چند ساعت پس از این صحبت ها باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای تند صحبت های جدیدی را مطرح کرده است.

 

در این بیانیه باشگاه پرسپولیس با لحنی آمیخته با کنایه رقبا را خطاب قرار داده و از آن ها خواسته تا ضمن احترام به موفقیت های باشگاه پرسپولیس، تلاش و کوشش را از آن ها یاد بگیرند. به زعم پرسپولیسی ها قهرمانی آن ها نتایج تمرینات مداومی است که سبب سه قهرمانی متوالی، حتی صعود به فینال آسیا با وجود محرومیت از  دو پنجره نقل و انتقالاتی شد و این موضوع را برای رقبا غیرقابل تحمل خوانده اند.

 

همچنین سرخ ها، افرادی که به آن ها تهمت زده اند را مشغول یک بازی ذهنی برای کاهش فشار هواداران خود دانسته و آن ها را بدقول در زمینه کسب جام قلمداد کرده اند.

 

 

در این بیانیه آمده است:

 

در حالیکه قهرمانی‌های پرسپولیس تکراری‌ترین داستان داخل زمین فوتبال ایران در سالهای اخیر است، تهمت های بی‌پایه و اساس برخی از رقیبان نیز تکراری‌ترین داستان خارج از میدان این فوتبال شده است. یک روز مدیران عامل و اعضای کادرفنی و پیشکسوتانشان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و روز دیگر، نوبت به بازیکنانی تازه به دوران رسیده یا تمام شده می‌رسد که حالا اسم پرسپولیس را تبدیل به پرتکرارترین واژه در گفتگوهای خود کرده‌اند. یک روز از مهندسی می گویند، روزی دیگر از امداد غیبی و پارتی‌بازی.

 

به گمان ما دلیل آنهمه به زبان آوردن این واژه ها چیزی جز آن نیست که خود آنقدر با این عناوین در مرام و کردارشان آشنا و عجین هستند که لحظه ای از دهانشان نمی افتد، واژه هایی که وقتش است به صورتی جدی از سوی کمیته اخلاق و انضباطی پیگیری شود.

 

ما درکشان می کنیم تحمل آنکه بازیکنان ما یک روز با مشکلات مالی قهرمان لیگ شوند و روز دیگر با پنجره بسته به فینال آسیا برسند برایشان تا چه اندازه باید سخت و ناگوار باشد. برای ما، هواداران عزیز و البته بخش بزرگی از طرفداران فوتبال این پرسش پیش آمده که آیا خودِ این بازیکنان و مربیان و کارمندان و مدیران، واقعا به گفته های خود باور دارند؟

 

تردیدی نیست که بیشتر این افراد، چنین گفته‌هایی را تبدیل به یک بازی ذهنی برای فرار از فشار جامعه هواداری خود کرده‌اند که سالهاست چشمشان به جامی که قول داده اند برایشان بیاورند همواره خشک مانده است.

 

پس به آن‌هایی که از قدرت پرسپولیس هراس دارند، به آن‌هایی که به قهرمانی های پرسپولیس حسادت می‌کنند و به آن‌هایی که تلاش کردن را در این سال‌ها از پرسپولیس نیاموخته‌اند می‌گوییم که در این مدت هرچه تهمت زدید برای ما انگیزه شد. هر چه گفتید و تخریب کردید ما ساختیم و هر چه بی انصافی کردید این ما بودیم که در انتهای فصل جامها را بالای دست بردیم.

 

ما به خوبی دریافته‌ایم تا زمانی که اینطور تلاش کنیم و ‌چنین رقبایی داشته باشیم که تهمت زنی را به تمرین و تلاش ترجیح بدهند، قهرمانی‌هایمان ساده تر از قبل ادامه خواهد داشت.

 

آری، از ما بیاموزید، از پرسپولیس، پرافتخارترین و بزرگترین تیم ایران.

دیدگاه‌ها