کد خبر : 1679477 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 11:17 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری که راشفورد از هافبک‎‌های یونایتد دارد

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، اعلام کرد که دوست دارد هافبک های منچستریونایتد پاس هایی شبیه پل اسکولز یا وین رونی برای گلزنی‌اش فراهم کنند.

انتظاری که راشفورد از هافبک‎‌های یونایتد دارد

به گزارش "ورزش سه"، هرچند راشفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از ماه ژانویه از میادین دور بود اما در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و بهترین گلزن این فصل شیاطین سرخ بود.

او فاش کرد که دوست داشت در کنار پل اسکولز بازی می کرد و همچنین از کیفیتی که دوست دارد هافبک های تیمش داشته باشند، صحب کرد.

او در گفتگو با پادکست رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" بازی در کنار بازیکنی مانند اسکولز می توانست رویایی باشد. مهمترین چیز برای من تنوع پاس هاست. شاید نزدیک ترین حالت وقتی بود که وین رونی کمی عقب تر بازی می کرد. وقتی او در این پست قرار می گرفت، بازی کردن در پست شماره 9 برای من خیلی لذت بخش می شد.

 

1467855

 

مانند مایکل کریک، او هم وقتی صاحب توپ می شد، بلافاصله به طرف جلو حرکت می کردند. به عنوان یک مهاجم، این همه چیزی است که می خواهید. تا زمانی که کسی بتواند چنین پاس هایی بدهد، شما می توانید شکوفا بشوید."

اسکولز هم که آخرین بازی اش برای منچستریونایتد را دو سال پیش از اولین بازی راشفورد انجام داد، در پاسخ به این سوال که چه ویژگی راشفورد را دوست دارد، گفت:" مانند هر هافبک شما مهاجمی را دوست دارید که مهمتر از همه سریع باشد، چیزی که مارکوس دارد؛ سرعت و جابجایی. گاهی نیاز نیست به این بازیکنان نگاه کنید یا با آنها صحبت کنید.

فقط یک نگاه کوتاه می اندازید، صاحب توپ هستید، زمان و فضا دارید و فضایی پشت سر مدافعان میانی می بینید. می دانم می توانم توپ را پشت مدافع میانی یا کناری بیندازم و او این سرعت را دارد که حریف را پشت سر بگذارد و از خونسردی لازم برای گلزنی هم برخوردار است."

دیدگاه‌ها