کد خبر : 1679520 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 14:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مشروط

برنامه فدراسیون تنیس روی میز در مورد پلی‌آف لیگ

به گفته رئیس فدراسیون تنیس روی میز با توجه به ادامه بحران کرونا هنوز زمان مشخصی برای برگزاری پلی‌آف لیگ برتر تعیین نشده ضمن اینکه برگزاری قطعی این رقابت‌ها هم مشروط خواهد بود.

برنامه فدراسیون تنیس روی میز در مورد پلی‌آف لیگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بیست و هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر در مرحله پلی آف متوقف شود.

 

پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی، رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج چهار تیمی هستند که نیمه بهمن ماه سال گذشته و در پایان برگزاری ۱۴ رقابت، مجوز حضور در پلی آف را به دست آوردند اما بعد از آن بود که شیوع ویروس کرونا به مرور منجر به لغو مسابقات مختلف و از جمله تنیس روی میز شد.

 

فدراسیون تنیس روی میز البته با توجه به مدت زمان کوتاه لازم برای برگزاری پلی آف، قصد دارد این مرحله از رقابت ها را حتماً برگزار کند اما این موضوع مشروط به پایان کرونا و زمان آن است.

 

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این زمینه گفت: در مورد لیگ برتر، بیشترِ راه را رفته ایم. بخش کوتاهی از آن باقی مانده که البته بخش اصلی هم به حساب می آید چراکه نتایج این مرحله رده بندی نهایی تیم ها و قهرمان را مشخص می کند.

 

وی تصریح کرد: برای برگزاری پلی آف و مشخص شدن قهرمان این فصل مسابقات، بیشتر از سه روز زمان لازم نداریم. به همین دلیل قصد داریم حتی الامکان پلی آف را برگزار کنیم اما این مهم با پایان کرونا و زمانِ آغاز فعالیت های ورزشی ارتباط مستقیم دارد.

 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: در صورتیکه از بحران کرونا فاصله بگیریم و ستاد مقابله با کرونا اجازه آغاز به کار برنامه ها و فعالیت های ورزشی را بدهد، بعد از ماه رمضان پلی آف لیگ تنیس روی میز را برگزار می کنیم. البته هنوز تاریخ مشخصی را تعیین نکرده ایم اما اگر غیر از این باشد و شرایط فعلی تا چندماه دیگر ادامه داشته باشد، به ناچار مانند خیلی از فدراسیون های دیگر شاید تصمیم به اعلام پایان مسابقات بگیریم.

 

قارداشی تاکید کرد: البته در این زمینه تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز و برنامه های مصوب این فدراسیون را هم باید در نظر داشته باشیم. مسابقات انتخابی المپیک، رقابت های تیمی قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان از جمله رویدادهایی هستند که به خاطر کرونا به تعویق افتادند و طبیعتاً در صورت پایان کرونا زمان جدید آنها برای ماه های آینده تعیین خواهد شد. اینها مواردی است که باید در تصمیم گیری برای پلی آف لیگ برتر لحاظ کنیم.

 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: فعلاً در مورد هیچیک از فعالیت‌های‌مان، زمان بندی مشخصی نداریم. فعلاً کادر فنی تیم های ملی در رده های مختلف برنامه کلی خود را تا پایان سال ارائه کرده اند. این برنامه ها بعد از تصویب در شورای برون مرزی، ملاک عمل برای فعالیت های کلی قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها