کد خبر : 1679630 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 23:23 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین پاوارد:

هدف بایرن مونیخ فتح لیگ قهرمانان است

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ هدف تیمش را فتح لیگ قهرمانان دانست.

هدف بایرن مونیخ فتح لیگ قهرمانان است


به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقتدرانه 0-3 مقابل چلسی تقریبا صعود بایرن مونیخ به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را مسجل ساخته است. بنجامین پاوارد هدفش از انتقال به بایرن را قهرمانی در این تورنمنت توصیف کرده و مدعی شد این فصل چنین موقعیتی برای باواریایی ها وجود دارد.

 

بنجامین پاوارد گفت: "هنوز نمی توانم بگویم تا چه زمان در بایرن مونیخ خواهم ماند، اما بایرن یک باشگاه بزرگ است. شما می توانید اینجا عشق فراوانی را احساس کنید، همه چیز در این باشگاه بسیار صمیمی و دوستانه است. رخ دادن همه اتفاقی در فوتبال امکان پذیر است و من نمی توانم پیش بینی کنم که در آینده چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.

 

1492001

 

شخصا برای من هیچ افتخاری بالاتر از فتح از جام جهانی نیست، اما من برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به بایرن آمده ام. امیدوارم امسال بتوانیم این کار را انجام دهیم، زیرا این امکان برای ما وجود دارد.

 

رابطه خیلی خوبی با هانسی فلیک دارم. او به بازیکنانش چه آنهایی که در ترکیب هستند و چه ذخیره ها، خیلی نزدیک است. ما خیلی خوب پیش می رویم و او همیشه مستقیما حرف هایش را به من می زند. پست مورد علاقه من دفاع کناری یا دفاع وسط است، اما من همیشه از حضور در زمین رضایت دارم. من ترجیح می دهم در دفاع مرکزی بازی کنم، اما خودم را یک مدافع انعطاف پذیر می دانم. برای یک سر مربی بسیار مهم است که بازیکنانش بتوانند در هر چهار پست دفاعی بازی کنند."

دیدگاه‌ها