کد خبر : 1679653 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

روسیه در شوک از دست دادن فوتبالیست جوان

بازتاب‌های مرگ ناباورانه مدافع 22ساله لوکوموتیو

مدافع جوان تیم لوکوموتیو مسکو، در حالیکه در قرنطینه خانگی به صورت انفرادی مشغول تمرین بود درگذشت.

بازتاب‌های مرگ ناباورانه مدافع 22ساله لوکوموتیو

به گزارش "ورزش سه"، اینوکنتی ساموخوالوف، مدافع جوان و 22ساله باشگاه روسی لوکوموتیو مسکو، درحالیکه به دلیل بحران اپیدمی کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، در حال انجام یک تمرین انفرادی در خانه‌اش به شکلی غم‌انگیز از دنیا رفت.

1492019

 

باشگاه لوکوموتیو مسکو دیشب خبر مرگ بازیکن جوان خود را با انتشار یک بیانیه تایید کرد. در حالیکه به دستور دولت روسیه، کلیه رقابتهای فوتبال در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، ساموخوالوف برای حفظ آمادگی جسمانی‌اش در خانه خود مشغول تمرین انفرادی بوده که متاسفانه از دنیا رفته است.

 

در بیانیه باشگاه لوکومتیو چنین آمده:" مدافع ما اینوکنتی ساموخوالوف در روز 20 آوریل درگذشت. این فوتبالیست ما در جریان یک تمرین انفرادی بیمار شد. جزئیات این تراژدی به زودی اعلام می‌شود. ساموخوالوف همسر و یک فرزند دارد.  اف‌سی لوکوموتیو از اتفاقی که افتاده شوکه و بهت‌زده است. این اتفاق برای خانواده ما بسیار غم‌انگیز است".

 

1492018

 

ساموخوالوف که از سال 2015 به لوکوموتیو پیوسته تا کنون برای تیم اول باشگاه به میدان نرفته بود و برای تیم دوم باشگاه که در لیگ دسته سه فوتبال روسیه حضور داشت بازی می‌کرد.

 

مربی تیم دوم لوکوموتیو، الکساندر گیرشین در گفتگو با رسانه‌های روسی مدعی شد علت مرگ ناگهانی ساموخوالوف سکته قلبی بوده. او در این باره گفت:" وحشتناک است. دکترها به ما گفته‌اند که علت مرگ او مشکل قلبی بوده. با توجه به اینکه دکترها به او اجازه تمرین داده بودند باید فرض را بر این بگیریم که او هیچ مشکلی نداشته".

 

1492047

 

باشگاه لوکوموتیو همچنین با انتشار یک توییت در حساب رسمی توییتری باشگاه نسبت به مرگ این مدافع جوان خود واکنش نشان داد. در توییت باشگاه لوکوموتیو آمده:" با کمال تاسف و ناراحتی مرگ مدافع مان اینوکنتی ساموخوالوف را اعلام می کنیم. او همسر و یک پسر داشت. کشا مردی مهربان، کمک کار و دوستی خوب بود. ما از اتفاقی که افتاده کاملا شوکه هستیم و به خانواده و دوستان او صمیمانه تسلیت می گوییم". 

 

دیدگاه‌ها