کد خبر : 1679730 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 16:18 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

اگر قرار است جان حتی یک نفر به خطر بیفتد، لیگ را تعطیل کنند؛

فتاحی: 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس فیک است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد با برگزاری دیدار لغو شده برابر پرسپولیس، اختلاف امتیاز با پرسپولیس به عدد 4 برسد.

فتاحی: 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس فیک است

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این روزهای تیم اینطور حرف هایش را با "ورزش سه" آغاز کرد: شرایط ما هم مثل بقیه تیم ها است. ما طبق برنامه های آقای قلعه نویی که توسط آقای الهویی به بازیکنان منتقل می شود، کارمان را پیش می بریم و چیز جدیدی از سوی سازمان لیگ به ما اعلام نشده است. خارجی های ما هم با واتس آپ برنامه هایی که به آنها داده می شود را پیش می برند.


فتاحی سپس با اعلام اینکه شرایط فعلی سپاهان و برنامه ریزی این تیم را با نگرانی مواجه کرده است، بیان کرد: من نگران این هستم، که اگر بخواهند تمرینات را 15 اردیبهشت آغاز کنند، مشکل گرفتن بلیت برای بازیکنان خارجی و کادر فنی مان داریم. به هر حال می دانید که تمام ایرلاین های خارجی پروازهایشان را کاهش داده اند و از سه پرواز به یک پرواز رسیده اند. نگرانی ما بابت این موضوع است ولی خدا را هم شکر می کنیم که وضعیت شیوع ویروس کرونا کمتر شده است. امیدوارم به موج دوم هم نخوریم و مشکلی برای مردم ایجاد نشود. موضع باشگاه سپاهان همان موضع قبلی است؛ اول سلامتی، دوم سلامتی و سوم سلامتی. اگر این مسائل محقق شد، امیدواریم دوباره لیگ شروع شود ولی اگر قرار است حتی جان یک نفر به خطر بیفتد، می گوییم لیگ را تعطیل کنند و طبق پروتکل های سازمان لیگ و فدراسیون عمل کنند.


فتاحی در رابطه با حرف های افشین پیروانی به اختلاف 10 امتیازی اشاره کرد و ضمن قلابی خواندن آن گفت: به هر حال این 10 امتیاز، 3 امتیازش قلابی است. هر زمان در زمین بازی کردیم و شما بردید، می توانید به 10 امتیاز افتخار کنید. امیدوارم کمیته محترم استیناف با قاضیان خوبی که دارد، یک رای خوب بدهند، ممکن است این اختلاف اصلا به 4 امتیاز برسد. اگر ما بتوانیم بازی کنیم، ممکن است اختلاف به 4 امتیاز برسد و بقیه تیم ها هم ضرر نمی کنند، چون الان با این شرایط حق بقیه تیم ها هم خورده می شود.


سرپرست سپاهان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد:  ما آرزو داریم که بازی در مستطیل سبز انجام شود و کری خوانی ها تمام شود. ضمن اینکه 10 امتیاز اختلاف دردآور نیست، چون فعلا سه امتیازش قلابی و فیک است.

 

دیدگاه‌ها